Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko maksaa pelkät lennot espanjaa? mun pikkuserkku

Vierailija
27.06.2010 |

asuu pohjoisespanjassa (valenciassa) 900 neliön talossa ja voitiasiin käydä moikkaamassa niitä =)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaan 4 snt/hlö/menopaluu. Kyseiset lennot ostimme Ryanairin tarjouksesta 0,01 €/lento. Matkustimme silloin Saksan kautta.

Jos on valmis kiertämään eri kautta esim. Ryanairilla niin lennot voi saada hyvinkin edullisesti. Toki tämä on huomattavasti hankalampi matkustustapa ja lentojen etsiminen vie aikaa.

Nyt katsoin niin syyskuussa saisi lennot Tampere-Frankfurt-Tampere ja Frankfurt-Valencia-Frankfurt yhteensä 80 €/menopaluu.

Kannattaa myös vertailla minkä verran lennot maksaa esim. Barcelonaan. Sinne saa usein edullisemmin lentoja Suomesta kuin Valenciaan noin 150 € menopaluu ja halvemmallakin. Ryanairilla pääsee sitten Barcelonasta Valenciaan noin 20 €/menopaluu.

Vierailija
22/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaan 4 snt/hlö/menopaluu. Kyseiset lennot ostimme Ryanairin tarjouksesta 0,01 €/lento. Matkustimme silloin Saksan kautta. Jos on valmis kiertämään eri kautta esim. Ryanairilla niin lennot voi saada hyvinkin edullisesti. Toki tämä on huomattavasti hankalampi matkustustapa ja lentojen etsiminen vie aikaa. Nyt katsoin niin syyskuussa saisi lennot Tampere-Frankfurt-Tampere ja Frankfurt-Valencia-Frankfurt yhteensä 80 €/menopaluu. Kannattaa myös vertailla minkä verran lennot maksaa esim. Barcelonaan. Sinne saa usein edullisemmin lentoja Suomesta kuin Valenciaan noin 150 € menopaluu ja halvemmallakin. Ryanairilla pääsee sitten Barcelonasta Valenciaan noin 20 €/menopaluu.

Voivat viela loytaa tarpeeksi halvat liput ja tulevat sitten kutsumatta minun ruokittavikseni.

Stop it, please!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonaan ja sieltä vaikka junalla Valenciaan

Vierailija
24/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonaan ja sieltä vaikka junalla Valenciaan

Vierailija
25/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat viela loytaa tarpeeksi halvat liput ja tulevat sitten kutsumatta minun ruokittavikseni. Stop it, please!

ja hah en meinnat ilmaiseksi siellä lomaa viettää vaan ihan maksaa siitä!! terveisin vaan ap ja onneksi mun pikkuserkku ei ole noin lapsellinen!! haha

Vierailija
26/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuvittelet,että se 900neliön talo on sinun???"

miksi mä sellasita kuvittelen?? kun ei se ole mun pikkuserkunkaan oma!!

Vierailija
27/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei Valencia ole Pohjois-Espanjassa"

Vierailija
28/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua sä oikein esität? toi on todella lapsellista mä tiesin tän...

Vierailija - 28.06.10 01:36 (ID 10721363)

Voivat viela loytaa tarpeeksi halvat liput ja tulevat sitten kutsumatta minun ruokittavikseni. Stop it, please!

ja hah en meinnat ilmaiseksi siellä lomaa viettää vaan ihan maksaa siitä!! terveisin vaan ap ja onneksi mun pikkuserkku ei ole noin lapsellinen!! haha

Vierailija
29/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua sä oikein esität? toi on todella lapsellista mä tiesin tän... Vierailija - 28.06.10 01:36 (ID 10721363) Voivat viela loytaa tarpeeksi halvat liput ja tulevat sitten kutsumatta minun ruokittavikseni. Stop it, please!

"Ap ei ole todellinen, tai sitten se on kännissä ..."

miten ni? miksi täällä pitää olla tollasia urputtelioita jotka "tekeytyvät" joksikin muuksi kuin ovat!" musta se on todella lapsellista sori ny vaan ja tuon vastaajan ikä tais olla 15 vee..

ja täällä aina valitetaan ja urputetaan kuinka sukulaiset tulee viikoksi pariksi teille täyshoitolaan ja ilmaiseksi vielä

ja kun mä olen valmis maksamaan mun pikkuserkulle jos niiden katon alle päästää lomaa viettämään ja heidän kanssaan niin en ole todellinen tai oon kännissä... häh.. ja joo hänen miehensä on muuten kokki ammatiltaan =)

Vierailija
30/31 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat lennot - search.jetradar.com Jetradar on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Jetradar hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.  

Vierailija
31/31 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se serkku osaa paremmin kertoa, miten ja mihin hintaan hänen luokseen parhaiten pääsee? Usein on järkevintä ostaa edullinen lento johonkin suosittuun turistikaupunkiin, jonne on paljon lentoja, ja matkustaa sieltä sitten bussilla tai junalla kohteeseen.

Ap, onko sinulla jokin oppimisvaikeus tai ongelmia vuorovaikutustaidoissa? Kirjoitat aikuiseksi aika lapsellisesti ja tunnut kuvittelevan, että kontaktin löytyminen johonkin pikkuserkkuun, jonka kanssa sinulla on ollut mukava ilta viisi vuotta sitten, tarkoittaa automaattisesti sitä, että voit tuosta noin vain hyödyntää hänen asuntoaan lomaillessasi.

Jos olet joka tapauksessa aikeissa maksaa, miksi et vain vuokraa Airbnb-asuntoa haluamastasi paikasta? Et vaikuta kokeneelta matkailijalta, joten kannattaa aloittaa jostain ns. helposta kohteesta. Valencia ei ole Espanjan tyypillisimpiä turistikohteita, eikä siellä välttämättä pärjää englannilla. Mikäli et osaa itsenäisesti selvittää edes lentojen hintoja, miten arvelet pärjääväsi kielitaidottomana vieraassa maassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä