Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isojen ja pienten kokojen kenkäkauppa, Hki?

Vierailija
27.06.2010 |

Kristiinahan lopetti, mutta mikä se "tilalle" tullut olikaan nimeltään? En millään muista sen nimeä!

Siis ei Kenkä-Marski eikä Halonen vaan se kolmas. Tai jos niitä olisi enemmänkin, niin otan tiedon mielelläni vastaan. :) En löytänyt googlettamalla. :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derbystä (hämeentie) löytyy isoja kokoja. Pieni kauppa, mutta yläkerrassa on pelkkää 42+. Viimeksi taisi olla parisenkymmentä mallia. Pienistä koista en tiedä, koska niitä en itse kaipaile.

Piccola Donna senaatintorin kupeessa myy muistaakseni pikkunaisten vaatteiden ohella myös pikkunaisten kenkiä.

Ja jos oikein muistan, myös Kenkäfriikki kluuvikadulla myy spessukokoja.

Vierailija
2/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piccola Donna senaatintorin kupeessa myy muistaakseni pikkunaisten vaatteiden ohella myös pikkunaisten kenkiä.

Piccola Donna lopetti tänä keväänä, kävin nimittäin loppuunmyynnissä. Sanoivat tosin, että ehkä avaavat joskus uuden liikkeen, mutta ei ole näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kenkäkauppa jossa myynnissä kokoja 32-36 ja 42-46, en vaan millään nyt muista liikkeen nimeä...

Vierailija
4/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piccola Donna lopetti tänä keväänä, kävin nimittäin loppuunmyynnissä. Sanoivat tosin, että ehkä avaavat joskus uuden liikkeen, mutta ei ole näkynyt.

Mutta hyvä kun korjasit, olen itse tosiaan isojalka, joten ei tullut mieleen, ettei se enää olisi siellä, koska en itse käy sisällä.

Vierailija
5/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fredrikinkadulla on kenkäkauppa jossa myynnissä kokoja 32-36 ja 42-46, en vaan millään nyt muista liikkeen nimeä...

Taitaa olla juuri se, jonka nimi ei nyt tule mieleen.

Vierailija
6/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä