Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh. Hermot taas kireällä tuon miehen takia.

Vierailija
27.06.2010 |

Lähti just auttamaan jotain työkaveriaan jossain asiassa. Hänellä on aina aikaa auttaa korjaamaan kavereiden tietokoneita, ajamaan naapurin nurmikkoa, käyttämään mummoa kaupassa, kantaa muuttokuormaa ja vaikka mitä muuta. Mutta sitten kun minä pyydän apua niin siihen ei ole aikaa eikä haluja.

Tämä viikko on siivottu ulkovarastoa, kun mies valitteli, että siellä ei mahdu edes kääntymään. Minä siis olen lasten kanssa sitä tehnyt ja kun olen pyytänyt miestä kantamaan laatikoita roskiin/puutarhatuoleja takapihalle niin hän ei ehdi. Kaiken saan muutenkin tehdä itse, mies ei saa edes likaisia astioitaan koneeseen! Millä saan taottua miehen päähän sen, että olisi minustakin mukava saada joskus apua?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN ONNISTUTTE LÖYTÄMÄÄN????

Vierailija
2/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia mun ei edes tarvinnut pyytää apua, vaan mies teki paljon oma-alotteisesti. Silloin hän siivosi ne varastot ja muut.

Joten kerro sinä kaikkitietävä vastaaja nro 2, miksikäs hän ei enää halua auttaa minua, vaikka ennen ei ole edes apua tarvinnut pyytää, kun mies on jo tullut auttamaan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia mun ei edes tarvinnut pyytää apua, vaan mies teki paljon oma-alotteisesti. Silloin hän siivosi ne varastot ja muut.

Joten kerro sinä kaikkitietävä vastaaja nro 2, miksikäs hän ei enää halua auttaa minua, vaikka ennen ei ole edes apua tarvinnut pyytää, kun mies on jo tullut auttamaan?

ap

ennenkuin hyppäsit sen kanssa sänkyyn.

Vierailija
4/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rasitteena silloin, kun pyydät tekemään jotain "tylsää". Seksi sille varmaan kelpaa ts. äijä tahtoo rusinat pullasta.

Vierailija
5/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä sitten autat miestä? Miksi siivosit ulkovaraston?

Vierailija
6/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki pari päivää maataloustöitä kalliilla koneella miehelle jolta sai palkaksi tuulipuvun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi