Apua ja tsemiä kaivataan kun karppaus uhkaa kaatua juhannusherkutteluihin :(
Nelisen viikkoa takana ja kilojakin on lähtenyt. Nyut sitten olen sortunut herkuttelemaan mm jäätelöllä ja kahvikakuilla sekä karkkiakin olen syönyt.. tiedän että on suuri riski nyt lipsahtaa takaisin entiseen, mihin en halua!! Toisaalta, tumma suklaakin pursuaa jo korvista, kun keksisi jotain makean korviketta.. ei hirmusti tee mieli, mutta toisinaan kyllä kuten nyt näin jussina. Tänäänkin söin jäätelöä antaumuksella ja vaahtokarkkeja..... apuva!!
Kommentit (5)
Eli ei se karppaus olekaan mikään taivaanlahja kuten mainostetaan!
Vain sellainen ruokavalio on hyvä jossa ei tarvitse tuntea morkkiksia.
n. puoli desia kermaa + n.4tl kaakaojauhetta (sokeritonta, vanhoutenia tai fazua) + makeutusainetta = vatkataan kunnes tulee moussea ja lapataan kitaan. Tällä lähtee suklaanhimo eikä sisällä juuri yhtään hiilareita, vaan rasvaa ja protskua. Nam!
minäkin tulin sukulaisten luota, jossa syötiin ja juotiin mitä tarjottiin. Mutta kotona karppaus taas jatkuu. Nämä tauot yleensä todistavat minulle miksi se on tarpeen, sillä parin päivän kyläreissun jälkeen paino on yleensä jo noussut, vaikken hirveitä määriä ole syönytkään. Hiilihydraatit vaan eivät näytä sopivan minulle. Vatsaankin kertyy ilmaa.
tosin pelko repsahduksesta oli ilmassa kun tänään kaukuteltiin synttäreitä... mä syön aamupalaksi aina turkkilaista jogurttia ja vadelmia ja se pitää mun makeen himon kyllä aisoissa. Mietit vaan kuinka turhia ne jauhot ja sokeri on sun elimistölle :)
Miksi söisit sellaista turhaa möttöä kun voit syödä oikeaa ruokaa joka on hyväksi sulle?!?!?