Miten vanhoina poikanne ovat olleet uimahallissa naistenpuolella pukuhuoneessa/saunassa kanssanne? Koskakohan uskaltaisi paastaa yksin.. Ekaluokkalainen ei edes viela voisi
kuvitellakaan menevänsä yksin miesten puolelle. Ja ymmärrän häntä! Tervetuloa vain äidin mukaan naisten juttuja kuuntelemaan ja ne kertomaan isille.. :)
Kommentit (28)
Älkää opettako poikia avuttomiksi. Koululaisen eli ekaluokkalaisen täytyy osata jo uimahallin miesten puolella toimia. Mikä on niin vaikeeta.? Kyllä ne osaa avata pukukaapin oven, riisua, mennä suihkuun, saunaan, suihkuun ja uikkarit ylle. Täytyyhän niiden osata olla koulussakin, toki kaikki ei osaa, osa häiriköi jo ala-asteella. Opettakaa käytöstavat.
Itse olen ruvennut opettamaan poikia jo naistenpuolella itsenäisiksi,eli huolehtivat vaatteet kaappiin,pistävät oven itse lukkoon,peseytyvät ja tullessa huolehtivat tavarat mukaan.Toki se jännittää mutta tuleva ekaluokkalainen on miesten puolella ollut yksinkin,välillä veli 11-vee mukana.
Meillä poika (2v) on käynyt isänsä kanssa pienestä pitäen siellä miesten puolella. Toki ollut naisten puolella, kun ollaan kahdestaan oltu. Tuntuu erikoiselta, että miesten puoli olisi kouluikäiselle täysin vieras, vai ovatko kaikki keskustelijat yksinhuoltajia? Voisiko poika käydä vaikka muutaman kerran isänsä kanssa, jolloin miestenkin puoli tulee tutuksi?
Ei mitään pikkupoikia naisten puolelle äidin mukana, menkööt isänsä mukana! Jos äiti on poikien kanssa niin OTTAKAA PERHEPUKUHUONE+SAUNA, jos teillä siis varaa!
Sitten vielä ihmettelette miten suomalaiset miehet ovat sellaisia mammanpoikia, kun eivät osaa vielä tuon ikäisinäkään riisua, käydä itse suihkussa ja pukea päällensä!!!
johan sille pojalle nauretaan koulussa, teemu meni tyttöjen puolelle buahahahahaaaaaa teemu ei uskalla tulla miesten puolelle
kai nyt opettaja autaa pikkupoikia pukee uikaarit, nehän on tiukat, on se nyt kumma jos ei auta[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:43"]
Älkää opettako poikia avuttomiksi. Koululaisen eli ekaluokkalaisen täytyy osata jo uimahallin miesten puolella toimia. Mikä on niin vaikeeta.? Kyllä ne osaa avata pukukaapin oven, riisua, mennä suihkuun, saunaan, suihkuun ja uikkarit ylle. Täytyyhän niiden osata olla koulussakin, toki kaikki ei osaa, osa häiriköi jo ala-asteella. Opettakaa käytöstavat.
[/quote]
Kaveri mukaan jos ei ole isoveljeä tms.