Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhoina poikanne ovat olleet uimahallissa naistenpuolella pukuhuoneessa/saunassa kanssanne? Koskakohan uskaltaisi paastaa yksin.. Ekaluokkalainen ei edes viela voisi

Vierailija
09.10.2005 |

kuvitellakaan menevänsä yksin miesten puolelle. Ja ymmärrän häntä! Tervetuloa vain äidin mukaan naisten juttuja kuuntelemaan ja ne kertomaan isille.. :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkussa ja laittaa uikkareita jalkaan ja mennä allasosastolle?

Vierailija
2/28 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tässä pari viikkoa sitten uimahallissa ja kassalla sanoivat, että pojan pitäisi mennä miesten puolelle. En kuitenkaan vielä päästänyt yksin sinne, vaan otin mukaani naisten puolelle. Kassalla sanoivat, että sitten seuraavalla kerralla pitäisi mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten nähden olla ilkosillaan yksin oudossa ympäristössä.

Vierailija
4/28 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi voitaisiinkin keskustella saako lapset ottaa häihin mukaan, vaikka ei erikseen ole kutsuttu....jne....

Vierailija
5/28 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on provo..

Vierailija
6/28 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan uimahalleissa niitä perhe- ja ryhmä-pukuhuoneita+saunoja (ainakin Mäkelänrinteessä), joihin voi mennä jos ei uskalla lasta yksin päästää miesten puolelle. Tai sitten isä tai kummi (tms.) mukaan...

Vierailija
7/28 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasikymmentä.

Vierailija
8/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljet tais olla 5 ku alko yksin käymää miesten puolel

Vierailija
9/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta on ikäraja useammassa uimahallissa. Kai niitä poika-raukkojakin voi opastaa ja rohkaista toimimaan itsenäisestikin.

Vierailija
10/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä menee niin, että jos lapsi on syntynyt ennen kuin tämä aloitus on tehty, voi se mennä yksin"omalle" puolelle.

Vierailija
11/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluiässä. Olen ohjeistanut pojan monta kertaa ja käyty läpi tilanteet. Sovittiin myös että ei mene altaaseen ennen kuin näkee mut, eli jäi odottelemaan naistenpuolen oven suulle aina. Poikaa auttaa tietysti, että käy välillä isänsä kanssa miesten puolella, joten tuttu paikkana sinällään

Vierailija
12/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikä. Siinä siirtymävaiheessa yleensä aina pyydettiin joku kaveri mukaan niin oli kaksi yhdessä siellä miesten puolella.

Vierailija
13/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uimahallissa on sääntö, että kouluikäiset menevät oman sukupuolensa puolelle. Jos lapsi on menossa ensimmäistä kertaa sinne yksin, niin uimahallin puolelta saa "avustajan", joka neuvoo esim. pukukaapin käytössä ja mistä kuljetaan ym.

Ja minä olen muuten sellainen nelikymppinen, joka ei KEHTAA mennä uimahalliin, koska en halua olla alasti muiden läsnäollessa. Se on minulle kauhistus. Enkä kehtaa olla uimapuvussakaan koska olen mielestäni niin ruma (olen ihan tavallinen). Ja ilman meikkivoidetta naamani on punertavan kukikas, en voi esiintyä sen näköisenä :(

Vierailija
14/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluiässä.

Ei ole kummallekaan osapuoleĺle kivaa, jos sattuu olemaan paikalla vastakkaista sukupuolta olevia luokkakavereita.

Vierailija
15/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nuorekas kolmekymppinen mies tulla?

Vierailija
16/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ekaluokkalainen pärjää koulussa jos ei osaa uimahallissa toimia. Liitaan laataan annatte ohjeet miten pitää toimia. 

Vierailija
17/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:04"]Meidän uimahallissa on sääntö, että kouluikäiset menevät oman sukupuolensa puolelle. Jos lapsi on menossa ensimmäistä kertaa sinne yksin, niin uimahallin puolelta saa "avustajan", joka neuvoo esim. pukukaapin käytössä ja mistä kuljetaan ym.

Ja minä olen muuten sellainen nelikymppinen, joka ei KEHTAA mennä uimahalliin, koska en halua olla alasti muiden läsnäollessa. Se on minulle kauhistus. Enkä kehtaa olla uimapuvussakaan koska olen mielestäni niin ruma (olen ihan tavallinen). Ja ilman meikkivoidetta naamani on punertavan kukikas, en voi esiintyä sen näköisenä :(

[/quote]

ei siellä kukaan jaksa tuijottaa.

Vierailija
18/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikä on ehdoton raja. Eskarilaisen otan naisten puolelle, jos esim. Perheen isä, tai kummisetä ei mukana, mutta jos ovat, sitten miesten puolelle.

Vierailija
19/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin hallissa on sääntönä, että kouluiässö mennään omalle puolelle. Minun ekaluokkalainen on pärjännyt ihan hyvin.

Vierailija
20/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne uimaan on pakko mennä, niin ottakaa lapsen isä mukaan. Minä en edes pysty käymään uimahalleissa, kun siellä on joka kerta kauhea määrä poikia NAISTEN puolella! Miettisitte miltä tuo tuntuu esim. musliminaisista, jotka eivät saa esiintyä alasti miessukupuolisten edessä. He eivät teidän takianne voi käydä uimassa laisinkaan.

Jos sillä on munat, se menee miesten puolelle.