Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa mun olevan ruma??

Vierailija
26.06.2010 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä jo yli 5v. ja viimeisen vuoden aikana se on onnistunut ihmetyttää mua kommenteillaan.

Joita on,että haluaisi mun olevan 20kg lihavampi.

Haluaisi,että kasvatan kaikki alapään karvat,koska olisin villimpi(?).

Ja tulipa puhetta vielä pisamistakin joita mulla oli nuorempana..sanoin,että niitä tulee mulle helposti auringossa ollessa.Niin mieheni mielestä ne on aivan ihania myös käsissä olevat(vaikka mulla ei edes ole).

Oli myös tosi innoissaan kun sain viime vuonna silmälasit..

Onko normaalia käytöstä mieheltä?

Vai onko jotenkin mustasukkainen tai jotain?:D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkki... eikä pisamatkaan eikä alapään karvoitus. Eikä välttämättä painokaan.

Vierailija
2/6 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan oikeasti pidän pisamista, ei mitään ketunhäntää kainalossa siinä. Tykkään myös silmälasien tarjoamasta vaihtelusta ulkonäköön, joskaan en nyt sentään ole niistä "innoissani".

Siihen on vaikea ottaa kantaa että minkä näköinen olisit 20 kg painavampana, mutta voihan olla että miehesi ajattelee että silloin olisit miellyttävän muodokas, sen sijaan että toivoisi sinun olevan ruma.

Kysypä mieheltäsi sen sijaan että pistäisit ventovieraat arvailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoasikaan en tiedä. Jos alkuperäinen paino on 45 kg ja on 170 cm pitkä, voi olla ihan ymmärrettävää tollainen. Jos taas on ennestäänkin jo pulleahko, niin sitten voisi sanoa miehelle että lihota itseäsi vaan senkin feeder.

Vierailija
4/6 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan nauran näille jutuille,mut mies oikeesti uskoo noiden juttujen kaunistavan mua..mikä taas kuulostaa niin oudolta,että uskon taustalla olevan jotain muuta..

Tossa oli vaan muutama esimerkki.

Toivoisi myös etten meikkaisi tai värjäisi hiuksiani.

Mun mitat nyt 160/55 joten 20 kg lihavampana olisin yhtä paksu kuin pitkäkin..:D

Ap

Vierailija
5/6 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan nauran näille jutuille,mut mies oikeesti uskoo noiden juttujen kaunistavan mua..mikä taas kuulostaa niin oudolta,että uskon taustalla olevan jotain muuta..

Tossa oli vaan muutama esimerkki.

Toivoisi myös etten meikkaisi tai värjäisi hiuksiani.

Mun mitat nyt 160/55 joten 20 kg lihavampana olisin yhtä paksu kuin pitkäkin..:D

Ap

Jos oikeasti tiedät, että miehesi yrittää sut vaan saada pysymään seinäkukkasena, niin eihän tällaista pidä edes kysellä.

Tietysti saat meikata, laittaa hiuksiasi, pukeutua nätisti.

Miehelläsi on harvinaisen huono itsetunto.

Vierailija
6/6 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en ainakaan tiedä ketään miestä joka TOIVOO vaimonsa värjäävän hiuksiaan tai meikkaavan, ainakaan niin että se näkyy päällepäin. Jos se onnistuu siten, että näyttää paremmalta mutta samalla siltä kuin ei olisi tehnyt mitään, silloin on ok, mutta mikään huomiota herättävä ei ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme