Mistä Porista löytää äitiysvaatteita?
Etsin lähinnä esim. äitiysfarkkuja.. mutta myös muu vaatetus kiinnostaa.
Kiitos kaikille jotka auttaa minua ongelmassani :)
Kommentit (4)
Omia äitiysvaatteitani en ole Porista ostanut, mutta herttuantorilla on lastentarvikekirppis, josta löytyy vaihtelevasti myös äitiysvaaatteita, jos jaksaa/haluaa kirppiksiltä vaatteita ostaa.
Suurista ketjuista tosiaan enää H&M myy äitiysvaatteita, Lindex lopetti oman mallistonsa muutama vuosi sitten ja KappAhl sitäkin aiemmin. Joistain lastenvaatteisiin erikoistuneista kaupoista voi löytää myös äitiysvaatteita, ja sitten tietty netistä.
Itse en ole muualta löytänyt housuja, kuin sieltä. Sokoksella en oo nähnyt, ja Lindex on tosiaan lopettanu myynnin, kun "nykyinen muoti on niin reilua".
Ja nyt sieltä H&M:ltä löytyi aika edullisesti tarjoushinnoin housuja.
Vähän on heikot tarjonnat täällä, onkohan jossain muualla paremmin..?
http://www.pikku-papoose.fi/
En tosin tiedä millainen valikoima on liikkessä, mutta varmasti tilaamalla saa nopeasti.
Itse olen ostanut Porista äitiysvaatteita vain H&M:ltä, sieltä löytyy suht hyvin farkkuja ja nyt kesällä myös sortseja. Valikoimassa on myös toppeja ja neuleita. Sitten olen ostanut muista kaupoista ihan normi vaatteita, jotka siis ei ole tarkoitettu äitiysvaatteiksi, mutta monet topit, tunikat ja neuleet soveltuu isollekin mahalle :D
Uskoisin, että Sokoksella on äitiysvaatteita. Lindexiltä ja KappAhlista en ole löytänyt.