Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua uuteen suhteeseen

Vierailija
26.06.2010 |

Olen noin 4 kuukautta tavannut satunnaisesti ihanaa miestä. Melkein alusta alkaen olen ollut itse häneen ihastunut, mutta hyvin pian sitten peräti rakastunut. En halua olla erossa hänestä ja tältä ei varmaan ole tuntunut ikinä (ehkä) kenenkään muun kanssa.

Nyt vihdoin sitten menimme sänkyynkin, eilen jo kolmatta kertaa. Hän on hellä, mutta selvästi tarpeen mukaan kiihkeäkin, mutta aika kauhea juttu on, ettemme ole oikein saaneet hänen penistään sisääni. Hänellä tuntuu kyllä olevan hyvin kova penis ym., mutta en tiedä jännitänkö liikaa vai mistä johtuu, mutta jotenkin hänen ei tunnu pääsevän sisääni millään. Olemme nyt kolme kertaa yrittäneet ja ihan ajan kanssakin, liukkariakin kokeillen, mutta ei vaan onnistu.

Minulla ei hirveästi ole kokemuksia, mutta yksi vähän pidempi suhde takana, josta myös lapsi. Ei ollut aiemmin mitään tällaista ongelmaa. Synnytin kylläkin keisarinleikkauksella.

Tämä on minusta aika kauheaa enkä oikein tiedä mitä nyt tehdä. En oikein pysty tästä miehen kanssa edes puhumaan kun emme kuitenkaan niin hyvin tunne vielä ja ahdistaa pahasti koko asia. Olen oikeasti tosi ihastunut ja tuntuu hirveältä onko minussa nyt joku vika enkä pysty hänelle tuottamaan nautintoa vaikka todella paljon haluaisin olla tämän miehen kanssa. En tiedä kauanko hän edes haluaa tällaista epätoivoista yritystä kokeilla.

Osaisiko joku jotenkin auttaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se käytännössä toimii? Toinen yrittää sisälle ja kun ei pääse, kääntää selän ja pistää nukkumaan? Vai missä vaiheessa se yrittäminen loppuu? Miten voitte olla puhumatta?

PAKKOhan teidän on puhua, ei se itsestään sinne sujahda... Nyt vaan äkkiä yrittämään uudestaan ja jos ei onnistu, puhutte heti ja kokeilette toista asentoa ja sitä liukkaria ja kysyt, voitko tehdä jotain tms. Kyllä se siitä lähtee, mut PUHUTTAVA on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän