miten saada mies suostumaan pieneen kauneusleikkaukseen?
heippa! olemme seurustelleet mieheni kanssa noin kahdeksan vuotta ja meillä on kolme lasta. suhteemme on mielestäni hyvällä pohjalla ja meillä menee hyvin kaikin puolin. vain pieni ongelma häiritsee minua..nimittäin mieheni kasvot. tarkemmin sanottua hänen leukansa joka on mielestäni epämuodostunut. en tiedä häiritseekö asia häntä itseään..luulen että häiritsee vaikka ei sitä myönnäkkään.
olen ns. kautta rantain koittanut ehdottaa hänelle korjaavaa leikkausta..voisin jopa itse maksaa sen. hän vaan ei jotenkin tunne ymmärtävän asiaa, sillä joudun aina perhejuhlissa yms häpeämään hänen ulkonäköään. onko kenelläkään kokemusta vastaavasta tilanteesta? en haluaisi suhdetta lopettaakkaan mutta tilanne häiritsee minua kovasti.
Kommentit (11)
Jos minun mieheni edes leikillään tulisi ehdottelemaan jotain kauneusleikkauksia, avioliittomme loppuisi tasan siihen paikkaan! Miten voit kohdella miestäsi ja lastesi isää noin sairaan itsekkäästi ja törkeästi? Häpeä jos osaat, toivottavasti mies ei ikinä suostu tuohon tai mihinkään muuhunkaan sinun pompotteluusi! Itseasiassa, toivottavasti mies lukee tämän ketjun ja tajuaa jättää sinut!
Ja jos siis leikauksene liittyisi leukaluun muokaaminen uusiksi, niin ei kyllä ole kyse mistään iha pienestä operaatiosta. Olisko se miehen ja lastesi isän terveys ja henki sittenkin tärkeämpää?
Tietysti jos ei ole, nin sano vaikka, että otat eron, jos ei mene leikkaukseen. Tai vielä mieluummin älä sano, ota vaan se ero.
jos sinä hankkisit itsellesi sellaiset pikimustat lasit, joiden läpi ei näkis erkkikään. Tai sitten värjäät vaikka omat, jo olemassa olevat aurinkobrillasi säänkestävällä mustalla kenkämaalilla tms.
T. Nimimerkki Vih-vih
Itse sain mieheni ottamaan botoxia juonteisiinsa noin kuukausi sitten, hän on minua 15 vuotta vanhempi. Maksoin operaation itse omasta pussistani.
Ja olen ollut todella tyytyväinen! Seksikin luistaa paljon paremmin ja hän oikeasti näyttää 10 vuotta nuoremmalta. Jos kumppanin ulkonäkö ei miellytä, mielestäni asiasta pitäisi voida keskustella ilman suurta draamaa. Tsemppiä!
tidat itse tarvita kallonkutistajaa.miksi ihmeessä rupesit edes seurustelemaan miehesi kanssa jos et pysty julkisesti kulkemaan hänen kanssaan.
olet ilmeisesti porvoosta kun provoja aloittelet tai jos et ole provo niin toivottavasti miehesi tajuaa jättää sinut.
heippa! olemme seurustelleet mieheni kanssa noin kahdeksan vuotta ja meillä on kolme lasta. suhteemme on mielestäni hyvällä pohjalla ja meillä menee hyvin kaikin puolin. vain pieni ongelma häiritsee minua..nimittäin mieheni kasvot. tarkemmin sanottua hänen leukansa joka on mielestäni epämuodostunut. en tiedä häiritseekö asia häntä itseään..luulen että häiritsee vaikka ei sitä myönnäkkään.
olen ns. kautta rantain koittanut ehdottaa hänelle korjaavaa leikkausta..voisin jopa itse maksaa sen. hän vaan ei jotenkin tunne ymmärtävän asiaa, sillä joudun aina perhejuhlissa yms häpeämään hänen ulkonäköään. onko kenelläkään kokemusta vastaavasta tilanteesta? en haluaisi suhdetta lopettaakkaan mutta tilanne häiritsee minua kovasti.
onkohan tuo nyt liian suuri askel, vastahan te olette kahdeksan vuotta seurustelleet..pitäis varmaan muuttaa ensin edes yhteen ja miehen tunnustaa ne äpärät.
et mielestäni voi pakottaa. Voit hyväksyä miehen tuollaisenaan tai sitten etsiä uuden!