Eikö sittenkin olisi parempi ettei teineillä ole omaa huonetta?
Seksin harrastaminen yökyläilyn yhteydessä hankaloituisi.
Kommentit (14)
Kyllä minä teininä harrastin seksiä päivälläkin.. eivät kaikki tee sitä peiton alla ja pimeässä. Lasten kanssa on hyvä puhua tuosta seksin harrastamisesta ja eihän seksissä ole mitään pahaa kunhan painottaa, että ehkäisystä ON huolehdittava kunnolla.
miks kauhean moni ajattelee, että nuoret harrastaa vain öisin seksiä? eihän se oo vuorokauden ajasta riippuvainen millään lailla :o
mutta mitenkäs ne loput 16 tuntia vuorokaudesta?
Jumppasalin pukuhuoneessa?
Missä ihmeessä teinit harrastaa seksiä päivittäin, kun bussi on koululla 7.55 ja koulu alkaa 8.00, takaisin bussi lähtee 15.30 kun koulu päättyy 15.15.
Hirveän pikaisia panoja, ei niistä ainakaan nauti.
Ei teinin tarvitse kotona harrastaa seksiä jo senkin takia, että on alaikäinen ja vanhempansa ovat vastuussa tekemisistään. Naikoot vaikka pyöräkellarissa, mutta minä en aio opettaa, että lapsi on valmis äidiksi tai isäksi. Seksistä kun tulee raskaaksi, jopa kondomia käyttävät joskus. Jos kakara niin tyhmä, ettei sitä tajua niin tietää myös sen, että ensi- ja turvakoti on mukava paikka asua ja elää vauvan kanssa. Siellä ei ole omaa televisiota, läppäriä eikä pleikkaria.
Ei teinin tarvitse kotona harrastaa seksiä jo senkin takia, että on alaikäinen ja vanhempansa ovat vastuussa tekemisistään. Naikoot vaikka pyöräkellarissa, mutta minä en aio opettaa, että lapsi on valmis äidiksi tai isäksi. Seksistä kun tulee raskaaksi, jopa kondomia käyttävät joskus. Jos kakara niin tyhmä, ettei sitä tajua niin tietää myös sen, että ensi- ja turvakoti on mukava paikka asua ja elää vauvan kanssa. Siellä ei ole omaa televisiota, läppäriä eikä pleikkaria.
Abortti on keksitty ja ahkerassa käytössä Suomessa! :D
Enpä usko, että kumpikaan sinne tyttöä tuo.
Osaahan nuo varmaan sinne tytön luokin mennä yöksi. ja sitten soittaa tytön vihainen isä minulle ja valittaa hultio pojastamme.
Jumppasalin pukuhuoneessa?
Missä ihmeessä teinit harrastaa seksiä päivittäin, kun bussi on koululla 7.55 ja koulu alkaa 8.00, takaisin bussi lähtee 15.30 kun koulu päättyy 15.15.
Hirveän pikaisia panoja, ei niistä ainakaan nauti.
sun teinit viettää ihan kaiken vapaa- aikansa kotona niin tuskin niillä edes on mitään seuraelämää.
Abortti on keksitty ja ahkerassa käytössä Suomessa! :D
Vaikka vanhemmille ei tarvitse kertoa niin sossu ei anna rahaa, jos vanhemmilla verotettavaa tuloa ja omaisuutta.
Eikä nuo nyt niin kovin yksinäisiltä vaikuta, vaikka eivät olekaan panemassa.
vauvan voi tappaa kun on tulossa liian nuorille vanhemmille
eikä kummallakaan ollut koskaan vastakkaista sukupuolta yökylässä teineinä. Minusta se ihan yksinkertaisesti hoituu siis ilman mitään huonejärjesteleyitäkään. Minulla on ilmeisesti melko järkeviä lapsia.