Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarveitsen apua kantorepuissa

Vierailija
25.06.2010 |

Olen päästäni pyörällä, Manduca,Ergoa ja Patapumia. Kaikissa näissä kai käyttöidea sama mutta onko näistä joku ylitse muiden? Entäpäs kun olen lihava äiti niin missä noista on säätövara isoin ja onko kellään ihan tarkalleen kertoa kuinka paljon se säätövara on senttimetreinä. Mikä näistä on tarpeeksi simppeli jotta mieskin innostuisi kokeilemaan.

Kiitos avusta ja Hyvää Juhannusta teille kaikille!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen käyttö oli helppoa, lasta saa kannettua selässä tai edessä.. suosittelisin parhaiten 5kk-1,5v lapselle. Niitä saa myös huutiksesta edullisesti käytettynä.

Vierailija
2/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat OK, manducassa ehka enemman saatoja ja pidempi kayttoaika. Varsinkin kun vauva yli 3kk se on hyva. Manduca riittaa myos isokokoiselle aidille, kovin pienelle ja lyhyelle ei saa tarpeeksi kapealle lantiovyota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tosin aloin kayton kun vauva 3 viikkoa. Aluksi vaati totuttelua, mutta vauva alkoi kylla nopeasti viihtya.

Vierailija
4/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patapumia 5kk-> ja Ergoa lisäosalla vauvasta. Patapumilla voi kantaa vain edessä ja selässä, Ergolla ja Manducalla myös sivulla.

Vierailija
5/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat OK, manducassa ehka enemman saatoja ja pidempi kayttoaika. Varsinkin kun vauva yli 3kk se on hyva. Manduca riittaa myos isokokoiselle aidille, kovin pienelle ja lyhyelle ei saa tarpeeksi kapealle lantiovyota.

Itse olen 155cm ja 43kg, ja hyvin riittävät säädöt ja ei ole leveä lantio.

Vierailija
6/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös suomenkielisissä sanoissa

Vierailija
7/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös suomenkielisissä sanoissa

Aika selvää suomenkieltä kuitenkin pystyin kirjoittamaan ottaen huomioon, että minulla oli vauva sylissä. Parempaa Juhannusta sinulle! Voi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi