Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla huono äiti.

Vierailija
24.06.2010 |

Lähden töihin ja vauva vasta reilu 10kk.Itsellä on paha mieli, mutta muuten elämme joka kuukausi miinuksella minun ollessa kotihoidontuella.

Ehkäpä likka sopeutuu jopa paremmin kuin minä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mä en tajua, miksi on elettävä niin leveesti lapsen kustannuksella. Muuttakaa halvempaan asuntoon, myykää auto, karsikaa turhista menoista jne. Laittakaa nyt herran tähden se lapsi ykköseksi. Miksi edes teitte lapsen, jos lykkäätte sen toisten hoidettavaksi heti kun mahdollista??

Vierailija
2/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois. Olet lapsellesi paras äiti kaikesta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ylellisyyttä näinkin pitkä äitiysloma. Elämä muotoutuu nopeasti uusiin uomiin kun palataan töihin ja lapst menee hoitoon.

Vierailija
4/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ennestään jo kaksi lasta.Ja olemme jo karsineet kaiken mahdollisen.Mutta minkäs teet, kun olin viimesilläni raskaana, firma jossa mies oli töissä löi lapun luukulle ja kaikki pihalle.Mies työllisty vasta pari kuukautta sitten..Kaikki säästöt käytetty.

Ja niin, niitä halvempia asuntoja etsii muutkin..Ei niitä niin vaan löydy.

Enkä todellakaan mielelläni laita lasta hoitoon, mutta toiset on syntynyt kultalusikka suussa, toiset ei.

En todellakaan nauti tästä tilanteesta.

Vierailija
5/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan kaivannut kakkonen enään lisää mitään mollauksia.

Vierailija
6/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mä en tajua, miksi on elettävä niin leveesti lapsen kustannuksella. Muuttakaa halvempaan asuntoon, myykää auto, karsikaa turhista menoista jne. Laittakaa nyt herran tähden se lapsi ykköseksi. Miksi edes teitte lapsen, jos lykkäätte sen toisten hoidettavaksi heti kun mahdollista??

Törkeää vääntää veistä toisen haavassa. Yök minkälainen ihminen olet.

Ap:lle tsemppiä, kaikki menee varmasti hyvin! Jokainen tekee miten parhaaksi näkee/miten on käytännön faktojen valossa tehtävä.

Ja ei, en ole "ura-äiti", vaan kaikki 3 lastani edelleen kotihoidossa. Ymmärrän silti, ettei kaikki tee tai edes halua tehdä samalla tavalla.

Vierailija
7/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jää työttämäksi, niin miksi mies ei voi jäädä sitten kotiin hoitamaan lasta, ainakin niin pitkäksi aikaa, että työllistyy, jos äidillä on työpaikka mihin palata?

MIksi molempien pitää olla samaan aikaan kotona, jos toisella on mahdollisuus tehdä töitä?

Vierailija
8/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsopimukseni päättyi määräaikaisena eikä jatkettu kun kerroin olevani raskaana.

Mies työllistyi pari kuukautta sitten, ennen minua siis.Nyt minulle soiteltiin ja tarjottiin työtä jota olin joitakin aikoja sitten hakenut.

En kuitenkaan halua kieltäytyä, kerta on työtä jota tykkään tehdä.

Ja pidemmällä tähtäimellä, jossain vaiheessa lapsen on lähdettävä kuitenkin hoitoon.

Tällä hetkellä miehen palkka+minun kotihoidontuki ei ole niin suuri että sillä pärjättäisiin.

AP

Vierailija
9/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jollakin sun perheesi silti on elettävä.

Vierailija
10/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole alkuunkaan huono äiti. Elätät itsesi ja lapsesi. Kyllä lapsi pärjää hoidossa, älä ole huolissasi. Perhepäivähoito voisi olla ihan hyvä, jos sellaisen saa järjestettyä.

Älä syyyllistä itseäsi. et ole ainoa töissä käyvä äiti.