Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on pääomatuloja noin 70 000 euroa vuosi

Vierailija
24.06.2010 |

enkä tasan mene töihin niin kauan kun tulot pysyy ilman työntekoa tuolla tasolla. Olen ajatellut että mun työpaikka menee sitten sellaiselle henkilölle, joka oikeaesti tarvitsee sen tullakseen toimeen. Mä en työpaikkaa tarvitse, mä voin elää ihan ok näillä tuloilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pätkätyöläinen

Vierailija
2/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antasin tilinumeron, kún mun palkkatulotkin on vaan 13000 vuodessa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tasan mene töihin niin kauan kun tulot pysyy ilman työntekoa tuolla tasolla. Olen ajatellut että mun työpaikka menee sitten sellaiselle henkilölle, joka oikeaesti tarvitsee sen tullakseen toimeen. Mä en työpaikkaa tarvitse, mä voin elää ihan ok näillä tuloilla.

Eipä taida olla kovin helppoa työnsaanti kun ollut vuosikausia kotona tekemättä mitään. Työnantajat ei oikein tykkää aukoista cv:ssä...

Vierailija
4/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllä mä säästöön rahaa tarviin, ei sen puoleen.

t: ap

Vierailija
5/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen parikin tyyppiä jotka perineet suvuiltaan PALJON, siis oikeasti kymmenien miljoonien arvosta kiinteistöjä Helsingin arvoalueilla yms. omaisuutta. Aika radikaaleja pitäisi tapahtua että niiden arvo ja tuotot romahtaisivat. Pääomatuloilla nuokin elävät, ja sijoittamalla fiksusti ovat vielä kasvattaneet sekä omaisuuttaan että tulojaan. Töissä eivät kumpikaan ole olleet kohta 30 vuoteen.

Eipä taida olla kovin helppoa työnsaanti kun ollut vuosikausia kotona tekemättä mitään. Työnantajat ei oikein tykkää aukoista cv:ssä...

Vierailija
6/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut elellä kuten sinä, mutta oli silti töissä.

En oikeasti häntä ymmärtänyt. Sinua ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän