Naiset ei ole koskaan tyytyväisiä ulkonäköönsä.
Se on surullista, varsinkin niillä naisilla joiden identiteetti rakentuu kovasti ulkonäön varaan.
Aina on muka jotain viilattavaa, pudottaa vielä se yksi kilo... ja jos ei ole pudotettavaa, niin ainakin pitäisi timmiyttää jotain kohtaa tai mielellään ostaa kokonaan uusi kroppa.
Millaisen mallin annatte tyttärillenne? Ovatko he koskaan mielestään riittävän hyviä, kun ei äitikään ollut?
Kommentit (6)
Se on surullista, varsinkin niillä naisilla joiden identiteetti rakentuu kovasti ulkonäön varaan.
Aina on muka jotain viilattavaa, pudottaa vielä se yksi kilo... ja jos ei ole pudotettavaa, niin ainakin pitäisi timmiyttää jotain kohtaa tai mielellään ostaa kokonaan uusi kroppa.
Millaisen mallin annatte tyttärillenne? Ovatko he koskaan mielestään riittävän hyviä, kun ei äitikään ollut?
Näin lastenhoitajana olen törmännyt jopa 5v tyttöihin, jotka välttelee esim. leipää ja pastaa "hiilareiden" takia ja juustoa "rasvan" takia... ettei VAAN tule LÄSKIKSI!
Olen ollut täysin tyytyväinen itseeni ja olen nytkin, mutta hieman eri tavalla koska nyt olen raskaana :)
Kaikki naiset eivät koe tarpeelliseksi laihduttaa vielä sitä yhtä kiloa koska ovat oikeasti siinä painossa missä haluavatkin olla.
Olen ollut täysin tyytyväinen itseeni ja olen nytkin, mutta hieman eri tavalla koska nyt olen raskaana :)
Kaikki naiset eivät koe tarpeelliseksi laihduttaa vielä sitä yhtä kiloa koska ovat oikeasti siinä painossa missä haluavatkin olla.
Hyvin iso osa ei kuitenkaan ole sinunlaisesi ja tuntevat sen sydämessään.
Sitä paitsi sinun pitäisi pystyä rakastamaan itseäsi jopa ylipainoisena. Pystyisitkö?
Hyvin iso osa ei kuitenkaan ole sinunlaisesi ja tuntevat sen sydämessään.Sitä paitsi sinun pitäisi pystyä rakastamaan itseäsi jopa ylipainoisena. Pystyisitkö?
En vain usko että niin käy, koska suht terveellisesti syöminen ja liikkuminen eivät ole minulle minkäänlaista kärsimystä. Liikunta on rakas harrastus siinä missä jollekin toiselle se on vaikka lukeminen.
Tiedän kyllä että suuri osa ei ole tyytyväisiä vartaloonsa. Ärsyttää vain kun sanotaan että se koskee kaikkia naisia. Ei koske. Eikä se riipu naisen painosta. Niin laiha, normaalipainoinen kuin ylipainoinenkin voivat olla tyytyväisiä itseensä ja kaiken erikokoiset voivat myös olla tyytymättömiä. Tämä jos mikä on asia joka on oikeasti korvien välissä.
Kauniit kasvot ja sopusuhtainen kroppa, mitäpä sitä valittamaan. :)
Se on taivahan tosi. Ja joka muuta väittää valehtelee. Jokusen kerran on tyttöporukas näistä keeskusteltu ja aina joku väittää olevansa täysin tyytyväinen kroppaansa. Ja sitten melkein seuraavassa lausessa pitäiskin jotain kuitenkin olla korjaamassa...