En ole tehnyt päivääkään töitä!
Haluaako joku kysyä jotain?
Ikäni voin kertoa heti: 22v.
Kommentit (15)
Et vaan välttämättä ole saanut siitä palkkaa.
No kuka idiootti nyt töitä tekisi jos voi elättää itsensä ja
vaan muut elättävät
No kuka idiootti nyt töitä tekisi jos voi elättää itsensä ja
vaan muut elättävät
mä tulen oikein hyvin toimeen 1800 eurolla kk ja siitä menee vielä säästöönkin!
sinua? Tunnetko alemmuutta kavereihisi ja muihin tuttaviisi nähden? Mikä on koulutuksesi ja muu elämäntilanteesi? Koetko, että työn välttely on kohdallasi oikeutettua?
Itse olen sinun ikäisesi, yhden lapsen äiti. Olen käynyt ammattikoulun ja parhaillaan opiskelen AMKissa.Työkokemustakin ehtinyt karttua opiskelujen ohessa ja teininä muutama vuosi..
sinua? Tunnetko alemmuutta kavereihisi ja muihin tuttaviisi nähden? Mikä on koulutuksesi ja muu elämäntilanteesi? Koetko, että työn välttely on kohdallasi oikeutettua?
Itse olen sinun ikäisesi, yhden lapsen äiti. Olen käynyt ammattikoulun ja parhaillaan opiskelen AMKissa.Työkokemustakin ehtinyt karttua opiskelujen ohessa ja teininä muutama vuosi..
turha marmattaa.
Koulutusta on ylioppilastutkinto, viime syksynä aloitin agrologi-tutkinnon opiskelun AMK:ssa.
Syynä tähän työkokemuksen puutteeseen on se etten osaa hakea töitä, ja toisaalta se etten pysty sietämään sättimistä siitä etten osaa mitään kun minulla ei ole kokemusta. En tiedä koenko oikeutetuksi. Turhautunut kyllä olen, nyt kun olen lomalla.
tässä marmatti? Ap:han pyysi esittämään kysymyksiä.
turha marmattaa.
varmaan ilman sanomistakin, että tilanne ei ainakaan helpotu ajan kanssa...
Koulutusta on ylioppilastutkinto, viime syksynä aloitin agrologi-tutkinnon opiskelun AMK:ssa.
Syynä tähän työkokemuksen puutteeseen on se etten osaa hakea töitä, ja toisaalta se etten pysty sietämään sättimistä siitä etten osaa mitään kun minulla ei ole kokemusta. En tiedä koenko oikeutetuksi. Turhautunut kyllä olen, nyt kun olen lomalla.
jotka ovat töitä tehneet ja elättävät tuollaisia sosiaalitapauksia.
miehän olenkin kaavaillut itselleni työkyvyttömyyseläkeläisen vanhanpiian elämänuraa. Mutta koitetaan nyt muutama vuosi opiskella ajankuluksi.
mitään kummoisia tukia saa. Opintotukea jos on päätoiminen opiskelija ja asumislisän. Sossusta ja KELAsta ei muuta irtoa mikäli ei ole edes hakenut töitä. Ja opintotukeakaan tuskin voi nostaa ihan loputtomasti.
Kuinka on ap? Mitä tukia saat?
miehän olenkin kaavaillut itselleni työkyvyttömyyseläkeläisen vanhanpiian elämänuraa. Mutta koitetaan nyt muutama vuosi opiskella ajankuluksi.
tai työnnä vaikka käsi auton moottoriin kun auto on käynnissä
+asumislisä noin 470€/kk. Tällä hetkellä sairauspäiväraha vähän yli 400€/kk ja noin 200€ asumislisää.
perheensä ilmankin?