Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole tehnyt päivääkään töitä!

Vierailija
24.06.2010 |

Haluaako joku kysyä jotain?

Ikäni voin kertoa heti: 22v.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheensä ilmankin?

Vierailija
2/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan välttämättä ole saanut siitä palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka idiootti nyt töitä tekisi jos voi elättää itsensä ja

vaan muut elättävät

Vierailija
4/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka idiootti nyt töitä tekisi jos voi elättää itsensä ja

vaan muut elättävät

mä tulen oikein hyvin toimeen 1800 eurolla kk ja siitä menee vielä säästöönkin!

Vierailija
5/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua? Tunnetko alemmuutta kavereihisi ja muihin tuttaviisi nähden? Mikä on koulutuksesi ja muu elämäntilanteesi? Koetko, että työn välttely on kohdallasi oikeutettua?

Itse olen sinun ikäisesi, yhden lapsen äiti. Olen käynyt ammattikoulun ja parhaillaan opiskelen AMKissa.Työkokemustakin ehtinyt karttua opiskelujen ohessa ja teininä muutama vuosi..

Vierailija
6/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua? Tunnetko alemmuutta kavereihisi ja muihin tuttaviisi nähden? Mikä on koulutuksesi ja muu elämäntilanteesi? Koetko, että työn välttely on kohdallasi oikeutettua?

Itse olen sinun ikäisesi, yhden lapsen äiti. Olen käynyt ammattikoulun ja parhaillaan opiskelen AMKissa.Työkokemustakin ehtinyt karttua opiskelujen ohessa ja teininä muutama vuosi..

turha marmattaa.

Vierailija
7/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. toinen pääomatuloilla elävä

Vierailija
8/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusta on ylioppilastutkinto, viime syksynä aloitin agrologi-tutkinnon opiskelun AMK:ssa.

Syynä tähän työkokemuksen puutteeseen on se etten osaa hakea töitä, ja toisaalta se etten pysty sietämään sättimistä siitä etten osaa mitään kun minulla ei ole kokemusta. En tiedä koenko oikeutetuksi. Turhautunut kyllä olen, nyt kun olen lomalla.

Vierailija
9/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä marmatti? Ap:han pyysi esittämään kysymyksiä.

turha marmattaa.

Vierailija
10/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ilman sanomistakin, että tilanne ei ainakaan helpotu ajan kanssa...

Koulutusta on ylioppilastutkinto, viime syksynä aloitin agrologi-tutkinnon opiskelun AMK:ssa.

Syynä tähän työkokemuksen puutteeseen on se etten osaa hakea töitä, ja toisaalta se etten pysty sietämään sättimistä siitä etten osaa mitään kun minulla ei ole kokemusta. En tiedä koenko oikeutetuksi. Turhautunut kyllä olen, nyt kun olen lomalla.

Vierailija
11/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat töitä tehneet ja elättävät tuollaisia sosiaalitapauksia.

Vierailija
12/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehän olenkin kaavaillut itselleni työkyvyttömyyseläkeläisen vanhanpiian elämänuraa. Mutta koitetaan nyt muutama vuosi opiskella ajankuluksi.

Vierailija
13/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään kummoisia tukia saa. Opintotukea jos on päätoiminen opiskelija ja asumislisän. Sossusta ja KELAsta ei muuta irtoa mikäli ei ole edes hakenut töitä. Ja opintotukeakaan tuskin voi nostaa ihan loputtomasti.

Kuinka on ap? Mitä tukia saat?

Vierailija
14/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehän olenkin kaavaillut itselleni työkyvyttömyyseläkeläisen vanhanpiian elämänuraa. Mutta koitetaan nyt muutama vuosi opiskella ajankuluksi.

tai työnnä vaikka käsi auton moottoriin kun auto on käynnissä

Vierailija
15/15 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

+asumislisä noin 470€/kk. Tällä hetkellä sairauspäiväraha vähän yli 400€/kk ja noin 200€ asumislisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme