Te normaalipainoiset!
Oletteko löysiä? Vai timmissä kunnossa?
Painoa on aivan turha tuijottaa, voit BMI:n mukaan kuulostaa täydelliseltä, mutta totuus on jotain aivan muuta.
Kommentit (8)
on lievän yläpainon kohdalla juuri sen takia, että on lihasta enemmän.
välimuoto kai on yleensä se paras, ei liian löysä eikä liian tiukka.
eli olen normaalipainoinen ja aika löysä mahasta ja siitä ympäriltä + isot rinnat, mutta tosi napakat ja sirot jalat! Reisiä ei juuri lainkaan ts. ovat hyvin solakat ja timmit.
10 vuotta sitten painoin kilolleen saman verran, mutta olin löysä. Elintavat oli muutenkin ihan toista luokkaa kuin nyt. Vaatekoko oli numeroa isompi ja senttejä enemmän joka puolella. Bmi oli kuitenkin 19. Silloin ei voinut kuvitellakaan miten energinen, pirteä ja hyvävointinen voi olla. Enää en suostu palaamaan siihen kuntoon. :)
Itse en tunne kuin ehkä 2, molemmat miehiä. Tietty jos tuttavapiirisäs on monta jotka OIKEASTI treenaa paljon niin asia on toinen. Mutta veikkaan kyllä että jos ottaa satunnaisesti 100 ihmistä niin aika harva on sellaisia.
on lievän yläpainon kohdalla juuri sen takia, että on lihasta enemmän.
Painoindeksini on 20. Muuten olen suht timmissä kunnossa ja esim. vatsani on paljon kiinteämpi kuin joskus painoindeksin 18 aikoina, mutta selluliitti on sitkeää eikä suostu millään lähtemään kokonaan pois, vaikka liikun erittäin paljon ja monipuolisesti.
Oletteko löysiä? Vai timmissä kunnossa?
Painoa on aivan turha tuijottaa, voit BMI:n mukaan kuulostaa täydelliseltä, mutta totuus on jotain aivan muuta.
että minulla on ihraa ja hyllyvää. So not, se on vain elämää.
Eli en ole timmissä kunnossa, reisimakkaraa on ja vatsamakkaraa, mutta ei haittaa. =)
Lihaksikkuus on huono selitys.