Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan parhaista kavereista toinen on musta ja toinen rasisti...

Vierailija
24.06.2010 |

Miten tuota neljännelle menevää voi tässä neuvoa? Kaverit ei tule yhtään toimeen keskenään... jos vaikka pelissä tulee jokin ristiriita, niin toinen haukkuu neekeriksi ja toinen uhkaa vetää turpaan haukkujaa.

Molemmat tulevat ihan loistavasti toimeen poikani kanssa, kunhan vain toinen kaveri ei ole näköpiirissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin

voi voi

Vierailija
2/4 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, kuinka tyhmää toisen haukkuminen ihonvärin perusteella on ja haluaako hän oikeasti olla sellaisen kaveri, joka haukkuu muita ulkoisten seikkojen perusteella.

Sano pojallesi, että olemalla kiusaajan kaveri tai olemalla puuttumatta kiusaamiseen hän itse tukee kiusaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin

voi voi

Se haukkuja on valkoinen poika. En nyt tajua pointtiasi.

ap

Vierailija
4/4 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, kuinka tyhmää toisen haukkuminen ihonvärin perusteella on ja haluaako hän oikeasti olla sellaisen kaveri, joka haukkuu muita ulkoisten seikkojen perusteella.

Sano pojallesi, että olemalla kiusaajan kaveri tai olemalla puuttumatta kiusaamiseen hän itse tukee kiusaamista.

(anteeksi sanavalinta, en voinut vastustaa... ;))

Ihan kauhealta tuntuu tuo ihon värin perusteella haukkuminen. Mutta toisaalta ei turpaanvetokaan ole ratkaisu. Olen puhunut lapseni kanssa eikä hän hyväksy sitä haukkumista muttei voi sitä lopettaakaan. Alueella ei ole kovin paljon saman ikäisiä lapsia, joten välien katkaisu ei ole mikään ratkaisu, ei sillä että olisi muutenkaan, koska kaikki asianomaiset ovat lapsia, eivätkä siis toimi aina järkevästi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi