Onko se hyvää isovanhemmuutta, että isovanhemmat käyvät
kylässä kerran kahdessa kuukaudessa, silloin kahden tunnin ajan? Istuvat sohvalla ja passuuttavat. Kuitenkin niillä käynneillä tuovat aina jotain tullessaan ja joskus tarjoutuvat, että voivat auttaa siivouksessa tai vauvanhoidossa?
Kommentit (9)
Tuovat tenaville jotain leluja tai vaatteita ja pari karkkipussia ja katoavat sen jälkeen.
Että kyllä ap:lla paremmin pyyhkii...
kävi kylässä 2kk välein ja istui takkai päällä puol tuntia koko ajan kelloa vahdaten (että kehtaa lähteä) ei ole hyvää isovanhemmuutta eivätkä lapseni menetä mitään nyt kun ei enää pidetä väkisin yhteyttä.
Meillä on sama muuten, mutta käyvät vielä harvemmin, eivät aina tuo mitään tullessaan eivätkä ikinä tarjoa apua lastenhoidossa tai missään..
Mulla lapset jo 9, 6 ja kohta 2 ja tätä nyt on jatkunut ihan esikoisen syntymästä. Eli paremmasta en itse tiedä, oon vaan kuullut, että joillain on toimivampi tuo isovanhempien osuus.
Niin ja... isovanhemmille ei voi mennä, koska sinne ei kirjaimellisesti mahdu sisään, sotkun sekä kissojen ja koirien takia. Allergisiakin meissä on.
Meillä on sama muuten, mutta käyvät vielä harvemmin, eivät aina tuo mitään tullessaan eivätkä ikinä tarjoa apua lastenhoidossa tai missään..
Mulla lapset jo 9, 6 ja kohta 2 ja tätä nyt on jatkunut ihan esikoisen syntymästä. Eli paremmasta en itse tiedä, oon vaan kuullut, että joillain on toimivampi tuo isovanhempien osuus.
Niin ja... isovanhemmille ei voi mennä, koska sinne ei kirjaimellisesti mahdu sisään, sotkun sekä kissojen ja koirien takia. Allergisiakin meissä on.
mun äitini on toista maata. Mieskin on todennut ettei äidistään ole mummoksi.
Huonoa olisi se, että sotkeutuvat joka asiaan ja tuppaavat itseään tykö jatkuvasti ja väkisin. Antavat neuvoja ja haukkuvat yms. Ole vaan tyytyväinen.
Meillä anoppini ja oma isäni käyvät maks. 2 kertaa vuodessa kylässä, ja silloinkin on kyse lasten synttäreistä. Onneksi äitini hoitaa isovanhemmuuden hyvin samoin appiukkoni, mutta hekin omien resurssien ja voimavarojen sekä taitojensa mukaan. Ikävintä on että asuvat kohtalaisen kaukana eli ei voida nähdä niin usein kuin mahdollista.
voitko tulla puolitiehen vastaan ja ehdottaa jotain uutta tapaa?