Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä sait lapsena piiskaa?

Vierailija
23.06.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomies kyllä kepposistaan ja usein.

Ja sitä satoa korjataan tässä parisuhteessa ) :

Vierailija
2/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin se eksyminen ei olisi riittänyt =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin vituttaa ajatus koko ukosta

Vierailija
4/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä tuli piiskaa.

Vierailija
5/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siivonnut edes sen selkäsaunan jälkeen.

Vierailija
6/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole käynyt ukon haudalla yli viiteen vuoteen.

Vierailija
7/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tosin riitti että hain oksan ulkoa, kerran ehkä sain kintuilleni siitä. Varmasti ihan ansaitusti

Vierailija
8/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin kanssa läheiselle hiekkakuopalle, vaikka siitä oli erikseen kielletty. Hävittiin vaan yhtäkkiä pihasta. En muista tätä, mutta piiskaamisen jotenkin hämärästi. Vain kaksi kertaa on muistissa, tuskin sen enempää sitä sain. Toisella kerralla olin jo koulussa. Kieltäydyin tulemasta sisälle, vaikka äiti moneen kertaan huuti minua. Lopulta tuli hakemaan ja rangaistus tuli sisällä. Ei tarvinnut toista kertaa olla tottelematta. Tavallaan kun tiesi, että jos ei tottele, niin saattaa pahimmassa tapauksessa saada risua, niin se riitti.

Vierailija
9/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ne kyllä sillä tiesin niiden olevan jossain siellä. Sitä ennen vaan olin jo saanut selkääni.

Vierailija
10/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ihmiset, surullista luettavaa :(

Vierailija
11/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isällä oli talo maksettavana, masentunut vaimo, liikaa töitä ja me kolme lasta olimme, no, lapsia. Ja siitä hyvästä tuli vyötä, mattopiiskaa ja risua. Että näin.

Vierailija
12/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sanoin "vittu".

-Olin ensimmäistä kertaa humalassa 13-vuotiaana.

-Jäin kiinni seksin harrastamisesta 16-vuotiaana poikaystäväni kanssa. Poikaa en saanut enää tavata.

-Pidin käsiä korvillani, kun äiti huusi minulle.

-Myöhästyin kotiintuloajasta, kun kaverin auto meni rikki matkalla.

-Haisin tupakalle, vaikken ollut edes polttanut.

Kaikkein koomisinta tilanteessa on, että tästä ei edes ole kauaa. Olen nykyään 23-vuotias.

Vierailija
13/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain piiskaa vain taman 1 kerran ja silloinkin isa loi "vain"kadella. Olin jotain 4v

Vierailija
14/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sanoin "vittu".

-Olin ensimmäistä kertaa humalassa 13-vuotiaana.

-Jäin kiinni seksin harrastamisesta 16-vuotiaana poikaystäväni kanssa. Poikaa en saanut enää tavata.

-Pidin käsiä korvillani, kun äiti huusi minulle.

-Myöhästyin kotiintuloajasta, kun kaverin auto meni rikki matkalla.

-Haisin tupakalle, vaikken ollut edes polttanut.

Kaikkein koomisinta tilanteessa on, että tästä ei edes ole kauaa. Olen nykyään 23-vuotias.

Vierailija
15/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli viiden lapsen yksinhuoltaja ja alkoholisti, itsekeskeinen eikä lainkaan empatiakykyinen, ei osannut yhtään ajatella meidän lasten tarpeita vaan pyöri pelkästään viinan, tupakan ja miesten ympärillä, kun saahan sitä nyt äidilläkin olla ihmisen tarpeet, ei ole kuulemma tervettä unohtaa omia tarpeitaan kokonaan lasten saannin myötä. No ei, mutta olisi sitä ehkä joskus voinut lastenkin tarpeita vähän ajatella...

Useimmiten äiti vain uhkasi antaa selkään, sitä tapahtui monta kertaa päivässä. Käytännössä selkään tuli vyöllä, ja vain, jos äidin ärsytyskynnys jostain syystä ylittyi totaalisesti. Kerran mä sain selkääni, kun tulin koulusta, ja kaksi nuorinta sisarusta olivat levittäneet äidin meikit, piirtäneet seiniin huulipunalla jne. Ko. sisarukset olivat tuolloin 2- ja 3-vuotiaita, ja äiti itse nukkui krapulaansa. En ehtinyt siivota sotkuja kokonaan ennen äidin heräämistä, ja sain selkään, kun en ollut vahtinut lapsia. Olin tuolloin 8-vuotias, mutta varmaan olisi pitänyt ottaa ne kouluun mukaan. Toisen kerran sain selkääni siksi, että äidin mielestä minä yritin iskeä hänen miesystäväänsä. Ko. mies oli umpijuoppo narkkari, väkivaltainen, minusta hirvittävän pelottava ja pahanhajuinen, karvainen otus, ja minä itse olin 9-vuotias. Yhden kerran sain selkään, koska äiti uskoi minun juoneen hänen kotiviininsä ja kaljansa, hän muka haistoi sen minusta. Olin 10-vuotias, äidin kotiviini oli minusta uskomattoman hirveänhajuista (hiivan-) litkua, kuten olutkin, enkä tajunnut ollenkaan, miten kukaan pystyi juomaan moista.

Nykypäivänä äiti on edelleen itsekeskeinen juoppo, jolla on tapana rehennellä sillä, miten on kasvattanut maailmalle viisi hyvin pärjäävää lasta. Juu, lapset ollaan kyllä hyvin pärjääviä, mutta äidin ansiota se ei ole. Yksikään meistä ei ole asunut äidin luona edes lähimain täysi-ikäiseksi, kolme lapsista ei edes 10-vuotiaiksi - että ihan on joku muu meidät kasvattanut kuin äiti itse. Jostain syystä äiti ei ole koskaan päässyt näkemään yhtään lapsenlastaan, joita on kahdella hänen lapsistaan.

Vierailija
16/16 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 2,5v ja mulle syntyi pikkusisko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi