Tiedätkö yhtään hyvännäköistä naista, joka pullea ja lyhythiuksinen?
Kyllä vaan ihanne on laiha ja pitkähiuksinen, kuteen esim. Angelina Jolie.
Kommentit (37)
niin katsotaanko perään sen jälkeen? Ehkä, mutta eri syystä ;)
ap, joka on itsekin sitä mieltä, että tämä on tyhmä kysely. Tänään on tyhmä päivä.
voi todellakin olla kaunis - mutta voiko läski pienitissinen, jolla 2cm kynitty pää?
ap
AInakin tuossa kuvassa malli näyttää ihan normaalilta, jopa hoikalta.
JA pitkä se on ainakin. Mä oon pätkä.
ap
ja kaunus, ja tästä kuvasta vois päätellä ettei hiukset ihan hirveän pitkät ole; http://www.nettilinja.fi/~someroj/kuvat/Johanna%20Rusanen%203.JPG
Vaikka tiedetään, ettei ap:lle tänään mikään kelpaa. Kunhan kiukuttelee.;)
voi todellakin olla kaunis - mutta voiko läski pienitissinen, jolla 2cm kynitty pää? ap
Nukuit päikkäreitä ja sillä aikaa sun 4-vuotias otti sakset ja leikkas sun tukan? Ja nyt epätoivoisesti etsit jotain hiusmallia, joka kävisi läskille ja pienitissiselle, likimain tukattomalle naiselle?? =0) Osuko?
Miss Piggy!
(ilman vyötäröä, tietysti)
ap
http://eurthisnthat.com/wp-content/uploads/2009/09/rosie-odonnell-the-v…
Tuossa ei ole muuta pitkää kuin otsahiukset. Puhekupla sopii mun mielestä myös hyvin tuohon kokonaisuuteen.
T. 2 taas...
Rosiehan on ihan kuin tavis av- ämmyskä.
Tosi kaunis juu..ihme kriteereitä...
ap, joka yrittää kasvattaa hiuksia ja pienentää vyötärönympärystä
joten hän on ihan oikealla palstalla täällä. Kyllä me äidit ymmärretään että joskus sitä vaan on noustu väärällä jalalla.;)
yhtäkään lyhythiuksista naista, lyhyttä pulleaa naista, joka olisi kaunis.
ap, joka yrittää kasvattaa hiuksia ja pienentää vyötärönympärystä
T. 2
Ei ole edes pyöreä vaan ihan selkeästi lihava, ja hiukset ovat tosi lyhyet. Upea, kaunis ja ryhdikäs nainen, yksi niitä harvoja, jotka kantavat kilonsa kauniisti.
Eräs ihana Tiina-niminen nainen, joka tanssi minun kanssa samassa lohkossa vanhojentanssit aikoinaan. Vieläkinkaverina. On pyöreä, lyhythiuksinen ja ehdottomasti todella kaunis nainen. Tosi naisellinen! Laittaisin kuvan jos se ei olisi tosi väärin. :D
Pullea ei voi olla hyvän näköinen.
-Mies-
Ja kyllä mua kadulla miehet katselee sille et voi mitään :D