Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaa luomuvinkkejä luomushampooseen ihastuneelle

Vierailija
23.06.2010 |

Puolivahingossa tuli kokeiltua marketin luomushampoota ja kampaamotuotteet siirtyi miehelle. Mitäs vinkkejä muusta luomukosmetiikasta teiltä löytyisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on "luomua"?

Vierailija
2/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muita käyttänytkään viiteen vuoteen. Enkä tarkoita mitään meikkisarjojen mineraalipuutereita, vaan ihan kunnollisia mineraalimeikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muita käyttänytkään viiteen vuoteen. Enkä tarkoita mitään meikkisarjojen mineraalipuutereita, vaan ihan kunnollisia mineraalimeikkejä.

Vierailija
4/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat mainostaa Mary Kayta?

Vierailija
5/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat mainostaa Mary Kayta?

Vierailija
6/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyttänyt luomushampoota nyt monta kuukautta ja jos joskus pesen hiukset jollain muulla tekee mieli käydä pesemässä ne uudelleen. Ja todellakin ostin sen aluksi vain uimakassiin.

Mulla on ollut hieman kutiseva hiuspohja (kuiva iho) ja useimmat shampoot saa mun hiukset läsähtämään. Nyt ei hiuspohja kutise ja tukka on kauniin kuohkea, eikä hoitoainetta tarvi ikinä vaikka hiukset melko pitkät onkin.

Kaipasin vinkkejä muista luomutuotteista koska ko. shampoo on ylivoimainen ja mä olen varmaan kokeillut useimmat merkit ihan kampaamosta.

Vierailija
7/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään Urtekramin shampoosta, hoitoaineesta ja saippuoista (sekä pala- että nestesaippuoista). Lily Lolon mineraalimeikit ovat myös loistavia, ja ihon kosteutukseen käytän jojoba- tai aprikoosiöljyä.

Hyvää luomuripsaria en ole vielä löytänyt, ehkä sellainen vielä joskus tulee vastaan.