Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt menossa RV 28+2 ja eilen

Vierailija
23.06.2010 |

ylim kontrolliultrassa vauva oli perätilassa ja lääkäri rupesi jo puhumaan rv 37 synnytystapa-arviosta ja mahd ulkokäännösyrityksestä ja sektiostakin. Toisaalta sanoi, että kun olen toissynnyttäjä voisin perätilavauvan ehkä synnyttääkin. Miten muilla, onko vauva kääntynyt vielä näiden viikkojen jälkeen oikein päin, eli mikä on todennäköisyys, että vielä kuitenkin kääntyy oikein päin? Luulin, että on vielä niin pieni, että ehtii moneen kertaan kääntyä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun vauvakin vielä on pää ylöspäin ja pyörii. Esikoinen ei kääntynyt ikinä oikeinpäin ja lopulta jouduttiin leikata, kakkonen kääntyi joskus 32-34 viikoilla oikeaan asentoon.

Minusta ne on useimmiten vielä tässä vaiheessa kuinka päin vain.

Vierailija
2/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä missään nimessä ala synnyttämään perätilassa olevaa vauvaa! Siinä on nin suuuret riskit vauvan kannalta, että niitä ei kannata ottaa! Eiks se ole hyvä, että tehdään synnytystapa-arvio? Yleensä tehdään noilla viikoilla ja usein suunniteltu sektiokin, sillä vauvahan voi alkaa syntymään ihan milloin vain....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kääntyili ties kuinka monta kertaa ja vielä viikoilla 34 oli perätilassa, kun menin synnytystapa-arvioon olikin kääntynyt taasen ihan oikein päin. Kun on kyseessä toinen lapsi niin kääntyilee vielä, on tilaa kuulemma enemmän.

Vierailija
4/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei paniikkia vielä pitkään aikaan

Vierailija
5/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että vauva vielä kääntyy ja tulisi normaali alatiesynnytys :) t. ap

Vierailija
6/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tapauksen, jossa vauva kääntyi päivää ennente sovittua sektiota. Joten, odottele ihan rauhassa. Äläkä ota siitä paineita.

Vierailija
7/7 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolle 34 asti. Eli kyllä se sieltä ehtii kääntyä, eivät varmasti tarkoittaneet pelotella vaan kunhan nyt jutteli mahdollisuuksista. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän