Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne, joilla on vain yksi koira

Vierailija
22.06.2010 |

MIKSI ette hanki lisää koiria? Onko koiran kanssa niin rasittavaa lenkkeillä vai onko jokin erityinen syy?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai mä oon jotenkin jumiutunu tohon ykköseen..

yksi auto

yksi asunto

yksi mies

yksi lapsi

yksi koira

taidan tarvita terapiaa että pääsen yli tästä vainoavasta ykkösestä :/

Vierailija
2/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo tuskin on syy. Meillä on vain yksi koira ja emme hanki toista siksi että yhdessäkin on työtä riittävästi (turkin hoito, kynsien leikkuu, eläinlääkärit, hoitopaikka..). Toki koirista olisi seuraa toisilleen, mutta koen helpommaksi hoitaa tuon yhden kunnolla kuin että kaksi koiraa on riesana. Se kaikkein suurin syy varmasti on kuitenkin se, että kun reissuun lähtiessämme tarvitsemme koiralle hoitopaikan, järjestyy se yhdelle koiralle 100x helpommin kuin kahdelle. Lisäksi yksi koira on helpompi pakata mukaan reissuun kuin 2.

Kahdessa koirassa vaan on työtäkin kaksin verroin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi hemmetissä näin inhottava ja provosoiva alotus??

Vierailija
4/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikutaan paljon koira mukana ja sillä on nyt juuri spiova tila olla yksinään. kaksi koiraa tuo myös lisää rahanmenoa,ruoka,sairastuminen yms. toki haluaisin toisen koiran,mutta onneksi on järki päässä.

Vierailija
5/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen syntymää olin sitä mieltä että menishän meillä toinenkin koira. Nykyisin ei tulis kuuloonkaan, kaikki huomio ja energia menee lapseen, olen ihan siinä ja siinä että jaksan tuota nykyistä koiraa ja sen sotkuja.

Vierailija
6/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni koira on onnellisempi jos niitä on 2. Samoin ihminen on onnellisempi jos hänellä on puoliso ja sisaruksia eli lapsi on onnellisempi, jos on perheessä useampi lapsi. Vielä onnellisempi se lapsi on jos perheeseen kuuluu koira tai edes jokin lemmikki.

Meillä on kuitenkin vain yksi koira, ehkä tulevaisuudessa hankitaan toinenkin koira. Koiria ei kannata ottaa kahta kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän