Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ne, joilla on lyhyet hiukset

Vierailija
22.06.2010 |

MIKSI ette kasvata pitkiä hiuksia? Eivätkö hiukset kasva vai loppuuko kärsivällisyys vai onko jokin erityinen syy?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä aloitus, mutta vastaanpa silti. HALUAN lyhyet hiukset, ne sopivat tyyliini. Kampaukseni on punk ja se on mahtava vastakohta ladylike pukeutumistyylilleni. Se on juurikin se muna ja särmä, jota haluan ulkonäölläni viestittää. Lisäksi lyhyet hiukset ovat iässäni (40+) imartelevammat, koska kohottavat optisesti jo löystymässä olevaa leukalinjaa. Av:n kananpersetukkaa en myönnä päässäni kantavani.

Vierailija
22/35 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina 5v välein silti leikkuutan lyhyeksi. ei kannattais. harvalle naiselle sopii lyhyt tukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lyhyiden vuoro. Lisäksi ovat erittäin helppohoitoiset, kauniit ja persoonalliset.

Vierailija
24/35 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pidin tukkaa aina kiinni, joten oli tosi tylsä. Nyt kun alkoi 40v lähestyä repäisin ja leikkasin lyhyeksi. Olen ollut tosi tyytyväinen. Olen kokeillut muutamaa eri mallia ja useita eri värejä ja luulen etten enää kasvatakaan. Aikuiselle naiselle ei mielestäni sovi pitkä ;)

Vierailija
25/35 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kyllästyin, sen jälkeen lyhyt on tuntunut vaihtelun vuoksi kivemmalta.

Vierailija
26/35 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin joskus halunnut leikata mutta äiti kielsi ehdottomasti. Täysi-ikäisenä sit leikkautin lyhyeksi ja olen siitä tykännyt niin ettei ole ollut tarvetta kasvattaa pitkäksi. Lyhyt rikottu rock-tukka sopii mulle täydellisesti.

Vierailija
27/35 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koksa niihin alkaa tulla kakshaarasia liian nopeasti vaikka käytän esto aineita ! mitä teen ? ainakun leikaa hiukset kakshaarasia heti alkaa tulla tupsua :( ja haluan nätit pitkät hiukset ;/?

Vierailija
28/35 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää sitä työläyttä; pestä ja kuivattaa pitkiä ja paksuja hiuksiani. Siksi lyhyt tukka. Mulla on todella paksu ja hyvä hiuslaatu.

Vierailija
29/35 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaisin lyhyet, jos ne vain sopisi. Mulla on aivan karmea hiuslaatu, ohut ja lättänä, yberhento nöyhtäpaska. Mulle vaan ei sovi lyhyet hiukset, pään muoto on ruma (littana takaraivo) ja näytän pojalta lyhyellä tukalla. Perkele, kaikkea on kokeiltu. Pidänkin kerrostettua polkkaa jonka laittamiseen menee päivittäin ikuisuus.

Vierailija
30/35 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama juttu, hiukset on ohuet ja liukkaat. Ponnarilla näyttää hiiren hännältä eli aina pitäisi olla laittamassa.. Nyt kun tukka on lyhyt niin a) sen laittamiseen ei mene kauaa b) se ei lässähdä yhtä helposti ja c) näyttää paljon paksummalle. Hiusten malli tosin vaihtelee välillä. Onneksi on hyviä kampaajia ja lehtiä, josta saa ideoita: http://tinyurl.com/kevaantrendit

Vierailija
31/35 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipitkä on paras. Kasvatin hartioille asti tukan ja leikkautin takaisin pitkän polkan.

Viihdyn tässä mallissa paremmin, on kevyempi mutta silti naisellinen. Pystyy muuntelemaan ja tukan saa kiinni. Lyhempi malli sopii mulle paremmin koska olen sirokasvoinen. Itselläni paksu, hyväkuntoinen tukka.

Vierailija
32/35 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset sopii vain harvoille. Yleensä näyttää lesbolta.

Vierailija
33/35 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin koko lapsuuteni ja nuoruuteni balettia ja tukka oli saatava näytöksiin kiinni ja siksi pidettävä pitkänä. Kun harrastus jäi, leikkasin tukan lyhyeksi ja sellaisena aion sen pitää. Sirouteni ja parhaat piirteeni korostuvat ja lyhyt tukka sopii parhaiten boheemin naiselliseen tyyliini. Ehkä sitten nelikymppisenä kasvatan pitkän tukan kun ikätoverit leikkaavat omansa.

Vierailija
34/35 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2010 klo 19:08"]Miksi te muuntelette hiuksianne _miehenne_ mielen mukaan??

Tsiisus..

[/quote]

samaamietin. Joka lauseessa pitää kertoa myös miehen mielipide. Eijessus.

Vierailija
35/35 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä lyhyt sopii paremmin. Eihän sitä muita syitä tarvita nyt on lyhyempi kuin koskaan ja jotenkin tuntuu,että miehet kiinnittää positiivista huomiot vieläkin enemmän. Moni sanoo seksikkääksi ja suloiseksi....Niska on aika erogeeninen,herkkä paikka,muuten...