Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa: ovatko nämä normaaleja kipuja raskauteen liittyen?

Vierailija
22.06.2010 |

Viikonloppuna tuli käveltyä aika paljon. Jossain vaiheessa minua alkoi sattua jonnekin alapäähän virtsaputken seudulle. Kävely alkoi olla tosi hidasta. Kipu ei ollut mielestäni supistuksesta johtuvaa.

Eilen ja tänään olen tuntenut viiltävää kipua jossain haarovälissä. Kipu tuntuu istuessa ja kävellessä, ei seistessä.

Olen nyt raskaana rv 27+6. Lääkäri on ensi viikolla, mutta hiukan huolestuttaa.

Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla viikoilla 10-12, tokalla joskus paljon myöhemmin. Kysyin neuvolassa, ja sanoivat jotain sellaista kuin että "ai jaa, ne on varmaan niitä raskauden vaivoja, niitä kun on niin monenlaisia"...

En tiedä mistä on kyse, mutta mulla ei ainakaan ollut mitään ongelmia.

Vierailija
2/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuliin.

Itsellä aamulla viiltävä kipu alavatsalla, kun yritin kakkaa punkee ulos. Johtui varmaan pukamista.

t: rv30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tuskaistakin oli välillä. Mut silti kaikki meni hyvin.

Vierailija
4/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on ollut rv 25 asti häpyluukipuja, jotka ovat siis liitoskipuja, lisäksi on tullut todella kovia kipuja häpyhuuliihin. Kivut kovenevat tai tulevat aina kun on juuri kävellyt normaalia enemmän tai tehnyt esim. kotitöitä. Lääkäri totesi kipujen olevan ihan normaalia. Saattaa mm. olla, että häpyhuuliihin tulossa suonikohjuja, joten kipu saattaa johtua siitä. Ei siis huolta, ihan normaalilta kivulta kuullostaa.

Vierailija
5/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liitoskipuja. Kävely oli tosi tuskaisaa rv 25-35 mutta loppuajasta oli jo helpompaa.

Vierailija
6/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt uskallaan odottaa ensi viikon lääkäriin asti.

Ärsyttää vain, kun koko ajan tuntuu olevan jotain vaivaa. Ensin kärsin oksentamisesta n. 5 kk, sitten alkoi ennenaik. supistukset ja nyt vielä tämä. Ja edelleenkin oksennan silloin tällöin. Oispa koko homma jo ohi.

ap