Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosionomi vai sh?

Vierailija
22.06.2010 |

Kumpaankohan kannattaisi tähdätä? Tarkoituksena hakea opiskelemaan, mutta kun ei osaa päättää kumpaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjata heitä

Vierailija
2/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionimin tutkinto on aivan jonninjoutava ja täällä Pohjois-Karjalassa ainakin työttömiä pilvin pimein...Jos tarvitaan vanhushuoltoon, on lähihoitaja, perushoitaja tai sh sitä varten.

Jos päiväkotiin, lähihoitaja tai lto on sitä varten.

Vammaipuolella samoin, lh tai sh.

Sosiaalityöntekijä taas tekee sen, mihin sosiaalipuolen ammattilaista tarvitaan!

Aamen!

Mieti itsellesi sopiva erikoistumisala: sisätauti-kirurginen, psykiatria...mikä vain! Siis sairaanhoitajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on ollut ja laaja-alaista, töissäkin olen välillä ollut ko. alalla opiskelujen ohessa. Täällä Länsi-Suomessa tuntuvat hyvin työllistyvän. Sairaanhoitajan vuorotyö ei houkuttele.. mies vastusti myös..

Vierailija
4/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut päivääkään työttömänä, enkä kyllä tunne muitakaan sosionomeja, jotka olisivat olleet.

Näin siis Länsi- Suomessa. Päiväkodeissa on paljon sosionomeja päiväkodinopettajan virossa. Muilla sektoreilla samaten!

Vierailija
5/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono palkka ja ylityöllistyminen tiedossa...

Vierailija
6/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa on lastentarhanopettajana tai johtajana, vammaispuolella johtaja tai ohjaa päivätoimintaa tai työtoimintaa. Ei hoida. On sosiaalityöntekijän työpari sosiaalitoimistossa. Ohjaaja lastensuojelulaitoksessa jne

Vierailija
7/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteläisessä suomessa. Molemmissa ammateissa tosin on huono palkka. Eli jos mietit palkan kannalta valitse joku muu ammatti. sairaanhoitaja tekee usein vuorotyötä mutta sosionomeille löytyy enemmän päivätöitä. Itse toimin päiväkodissa ja en ole päivääkään ollut työttömänä.

Vierailija
8/9 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietä terveydenhoitajaksi.

Vähiten olen sosionomin töitä tehnyt. Jotenki jäi sellainen olo, että mihin minulla on nyt valmiudet.. Aiemmin olin sh hommissa, nykyään terkkana

Vierailija
9/9 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis elleivät saa vuorolisiä...

Tai tee ylempää amk tutkintoa ja sen epämääräistä työgenreä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi