Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua hävettäisi ostaa ruokaa luottokortilla

Vierailija
22.06.2010 |

Tai ylipäänsä oikeestaan mitään. Jotain isompaa kehtaisin, mutta en esim. vaatteita. Luottokortti mulla toki on, mut ei sillä ole maksettu ku ulkomailla.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai palkasta palkkaan? Onko sittenkin havettavaa kayttaa luottokorttia Suomesa?

Vierailija
22/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monta vuotta maksanut kaiken mahdollisen Amexilla. Ja on pisteitä kertynyt melkoisesti sillä aikaa... Aika monta lentolippua/hotelliyötä on odottamassa siis. Kukahan sen oikeasti kustantaa? Minä en, kauppias ei... vaan käteisellä maksaja. Niin että kiitos vaan.

Ihan yhtä paljon sinä maksat kuin käteismaksajakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monta vuotta maksanut kaiken mahdollisen Amexilla. Ja on pisteitä kertynyt melkoisesti sillä aikaa... Aika monta lentolippua/hotelliyötä on odottamassa siis. Kukahan sen oikeasti kustantaa? Minä en, kauppias ei... vaan käteisellä maksaja. Niin että kiitos vaan.

Voi mikä pöljä,

Ihan yhtä paljon sinä maksat kuin käteismaksajakin.

Häh??????

Jos olisin maksanut kaiken käteisellä, olisin saanut vuosien mittaan täysin saman määrän tavaraa kuin nyt Amexilla maksaessani.

Pysytkö vielä kärryillä?

Mutta minulla ei olisi sitä ruhtinaallista Amex-pisteiden saldoa joka minulla nyt on.

Ja noilla pisteillä saan monen monta lentolippua ja hotelliyötä tms mitä mieleen juolahtaa.

Vierailija
24/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään järkeä ostaa velaksi kun rahaa on omasta takaa. Ja mitään pisteitä mun ei tarvii keräillä. Jos matkustan, maksan matkani ihan mielelläni itse. Ulkomailla maksan luottokortilla tai käteisellä koska pankkikortti ei käy. Electronia en tahdo.

ap

Vierailija
25/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 29v Helsinkiläinen.

ap

Vierailija
26/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla olen ansainnut stockan pisteitä, joten pysyn exclusive-asiakkaana... =)

Mietitkö koskaan, onko siitä exclusive-kortista oikeasti hyötyä? Joo-o, pari kertaa vuodessa on jotain -10% -päiviä, mutta samat tarjoukset muuten joka kuukausi saa sillä "prole-kortillakin". Ja saitko vielä optio-oikeuksiakin? Heh, viimeksi Helsingin pörssistä sai halvemmalla Stockan osakkeita kuin niitä toukokuun lopussa erääntyviä optio-oikeuksia käyttämällä. "Mahtava" tuo Exclusive-kortti!

Vierailija
27/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään järkeä ostaa velaksi kun rahaa on omasta takaa. Ja mitään pisteitä mun ei tarvii keräillä. Jos matkustan, maksan matkani ihan mielelläni itse. Ulkomailla maksan luottokortilla tai käteisellä koska pankkikortti ei käy. Electronia en tahdo.

ap

Et siis ymmärrä, että nuo pisteet tulevat käytännössä ilmaiseksi. Nuo pisteet ovat selvää rahaa.

Minä taas maksatan matkani muilla (käteismaksajilla) jos vaan mahdollista!

Vierailija
28/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkoja ym. käyttömaksuja?!?

Vierailija
29/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, että siirtää maksua kuukaudella, ilman korkoa.

Voit siis vaikka sijoittaa ne ostosrahat kuukaudeksi kasvamaan korkoa eli voitat rahaa!

Me myös käytämme amexia pisteiden keruuta ajatellen, lisäksi keskitämme ostokset ja tietyt hankinnat sekä palvelut s-ketjuun bonusten haalimiseksi. Me suorastaan tienaamme rahaa verrattuna ilman kanta-asiakaskorttia käyttävään käteisellä maksavaan asiakkaaseen.

Vierailija
30/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksikö? Siksi että olen kotiäiti, luottokorttini on miehen kortin sivukortti. Mies maksaa laskun sitten kun se tulee. Minusta parempi systeemi kuin siirrellä miehen tililtä rahaa minun tilille.

Vierailija
31/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saamme kortin muutaman euron kuukausi hintaan. Samoin otimme Amexin, kun sellaista tarjottiin ilmaiseksi määräajaksi. Joka määräaikaisuuden loputtua olemme saaneet ilmaista jatkoaikaa.

Vierailija
32/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tule mitään korkoja maksettavaksi. Enkä maksa visakortista yhtään enempää kuin tavis pankkikortista.

Vierailija
33/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aina tiedä miehen tilin saldoja. Minä teen perheessä ne pienet ja suuret hankinnat. Mies taas pitää käyttötilillä aina aika vähäistä summaa. Sille tilille missä makuuttaa rahojaan, ei hänelläkään ole pankkikorttia.

Siksi se luottokortti.

Vierailija
34/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokortti on ilmainen, ei vuosimaksuja.

Vierailija
35/35 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan MC laskut aina ennen erapaivaa, ei siita mitaan korkoa mene. Kortti on ilmainen, ei mitaan kaytto- tai vuosimaksuja. Luottoraja $25000.00, en pida tuollaista summaa kayttotililla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi