Lue keskustelun säännöt.
millaista on käytännössä oikeustieteen opiskelu?
22.06.2010 |
Kaikkeahan lakia ei varmaan lueta. Opetetaanko siellä miten lakia luetaan, käydäänkö lakien perusteluita läpi?
Ymmärtääkseni siellä suuntaudutaan jotenkin.. Osaatteko sanoa millaiselle ihmiselle oikeustiede käy ja jos näin voi kysyä, millainen "lahjakkuusprofiili" tulee olla?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Perusälykkyys ja kysy istua perseellään satoja tuntia lukiessa tuhansia sivuja kirjoja riittää.
Jollei elämässään ole lukenut 1-2 kirjaa enemmän en alaa suosittele.