Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki sen taaaaas jätti kertomatta jotain tärkeää ketä näki ja missä

Vierailija
22.06.2010 |

Illalla menin miesystäväni kotiin puoli kympin pintaan. Nukahdin sohvalle ja näin unta että miehen kännykässä oli viestejä kahelta eri naiselta (hullua!)... Illemmalla kun heräsin niin syötiin ja juteltiin ja katottiin jalkapalloa ja mies meni suihkuun ja ihan vitsillä katsoin puhelinta... ja mitä siellä olikaan! Viesti eräältä naiselta, joka on miesystäväni exän sisko!! Kirjoitti jotain että oletko yhdeksältä kotona, toisin Jarin (joku miesystäväni kaveri!) cd-levyn. T: Lisan sisko Katja.

Sopivat sitten et Katja soittaa kun on pihalla kello yhdeksän. Ja minä menin miesystäväni kotiin puoli kymmenen. Miksi ihmeessä ei voinut mies tuosta mulle mainita? Varmaan siksi että TIETÄÄ et vedän herneet nenään siitä. :( Mies petti mua kerran tän Lisan kanssa vaiks ei ihan virallisesti parisuhteessa oltukaan, mutta silti.

Ja vielä miesystäväni oli lauantaina törmännyt tähän Lisaan baarissa ja oli Lisa mennyt jonku miesystäväni kaverin (ei Jari) kotiin naimaan. Heräs mulla vaan hälytyskellot et kuka oli ja kenenkin luona yötä koska itse olin yövuorossa? Oliko vain peitetarina sille et miesystäväni otti Lisan kotiinsa vai mitä ihmettä?

VITTU tät ku on petetty koko ikänsä parisuhteissa ni ei mitään luottoa kehenkään ja rupeaa vainoharhaiseksi. Viitsinkö kysyä mieheltä ja samalla paljastaa et katoin sen puhelinta sen selän takana? (joskus selaan puhelinta ihan hänen luvallaan..)

EI jaksais tämmöstä enää ja tiiän mitä te ajattelette. Jos en voi luottaa ni minkä hiton takia olen hänen kanssaan? Koska välitän hänestä ihan tosi tosi paljon.. :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettava puhelin suihkuun mukaan seuraavalla kerralla.

Vierailija
2/2 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kytätä toisen kännykkää tai tietokonetta, on huono merkki

että ihan vitsillä katoit puhelinta?

no olikin sitten hyvä vitsi, sitä saa, mitä tilaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla