Naiset apua - mitä teen??
Vaimoni on päättänyt, ett hän itse huolehtii autostaan. Päätös on jo puoli vuotta vanha ja ansiokkaasti hän on sitä noudattanutkin silloin kun on pystynyt. Olen patistellut huoltoon, kun kilometrit ovat täyttyneet, olen korjaillut pienet viat ja vaihdellut renkaat, pessyt autoa etc.
Lambda valo paloi autossa talvella ja tutkin, että vika johtui viallisesta termostaatista - vaimo korjautt sen korjaamolla.
Korjaamolta palattuaan tarkistin auton ja huomautin, että tiiviste - o-rengas - on virheellinen ja auto vuotaa nestettä ja moottoriremontti sellaisesta on useita tuhansia euroja. Vaimo on lisäillyt vettä ja ajellut autolla. Eilen oli taas nesteet vähissä ja lisäsin sinne litran verran.
Huomautin vaimoa, että 1000 km päästä viimeistään auto on kaputt ja voi varautua ostamaan uuden moottorin, jos ei mene jo korjauttamaan sitä tiivistettä (5 minuutin homma).
Vaimo äityi pauhaamaan minulle, että mikä minä olen häntä varoittelemaan! Sanoi ettei lähde automatkalle kesällä Eurooppaan minun ja lastemme kanssa.
Kysymys - mistä saisin 4-kymppisen kaverin autoreissulle - sellaisen, joka ei ole hölmö?
toisekseen kiitos nauruista, päivän paras...=)