Oletko fantasioinut raiskatuksi tulemisesta?
Testataanpa teoria - viittaan tällä toiseen ketjuun, jossa kerrotaan sen olevan Yleinen fantasia?
Eli, tehdään tästä gallup ja katsotaan pitääkö lainkaan paikkaansa.
Kommentit (21)
Mutta raiskausfantasiassa nainen nimenomaan valitsee miehen, valitsee ajan ja paikan, valitsee miten yhdyntä tapahtuu, miten ja mihin mies koskee, mitä hän sanoo ja miten käyttäytyy jne.
Eli toisinsanoen tilanne on täysin päinvastainen oikean raiskauksen kanssa.
Mun mielestäni sitä ei edes pitäisi kysyä noin, fantasia on fantasia ja todellisuus on todellisuutta.
Oletko koskaan halunnut leikkiä sotaa? Mä olen ja ollaan kuulapyssyjen kanssa käyty metsässä juoksemassa ja ammuskelemassa ja kivaa oli. Luuleeko joku silti, että haluan oikeaan sotaan?
Tai ehkä enemmänkin niin, että se toinen osapuoli on jonkinlaisessa "valta-asemassa" minuun nähden, ja pakottaa/suostuttelee seksiin.
Jos jotain tällaista vaikkapa pomon taholta töissä oikeasti tapahtuisi, vetäisin kyllä tyypin oikeuteen :) Eli todellakin fantasiat ja todellisuus on eri asioita; fantasiassahan se tilanne on omassa hallussa, mitä haluaa kuvitella ja mitä ei.
nyt onkin jo 100% naisista vastannut tähän kyselyysi...
Mutta tositilanteessa en todellakaan kiihottuisi siitä tilanteesta.
Fantasiat on niin eri juttu, kuin todellisuus.
Ihmiset kiihottuvat erilaisista asioista. Joku vallan kohteeksi mielikuvissaan joutumisesta, toinen itse alistamisesta. Joku varmaan palmujen huminasta ja ihanasta prinssi-Danielista, joka karauttaa palmujen katveeseen ratsullaan sapeli ojossa :D. Fantasialla ja todellisuudella EI OLE mitään tekemistä keskenään. Kuten sanottua, fantasiassa fantsasioija valitsee mielessään kaikki yksityiskohdatkin, myös silloin jos fantasia on joku alistamisjuttu. Todellisessa tilanteessa mitään tällaista mahdollisuutta ja itsemääräämisoikeutta ei olisi eikä tilanne vastaisi fantasiaa, vaan olisi törkeä väkivallanteko.
Eli 100% naisista fantasioi tällaisesta?
ap
mutta moni. Veikkaan että yli puolet. Kuten minäkin. Joskus jopa toteutettu oman miehen kanssa, sovitulla kuviolla tietysti.
ja hassua asiasta tekee se, että minut on oikeasti raiskattu, ja fantasioissani käyn saman tilanteen läpi. Eli saman miehen kanssa samassa paikassa jne. Vaikka onkin kamalat traumat jne. Ja jälkeen päin aina huono oma tunto ja pidän itseäni hulluna. Edes psykologille en ole uskaltanut kertoa
Hyi! Mun mielestä raiskaaminen on jotain niin kuvottavaa! En tosiaan tiedä miten selviäisin jos niin kävisi oikeasti. Mutta että vielä uneksimaan siitä... Ei!
en todella oikeassa elämässä voi sietää minkäänlaista pakottamista, oikeasti ahdistun jo siitä että mieheni pitää molemmista käsistäni kiinni rakastellessa.
Pitäisi oikein huutaa tämä jos joku mies saa päähänsä tämän gallupin perusteella että oikeasti naiset haluavat tulla raiskatuksi, toivottavasti putkiaivotkin ymmärtävät fantasian ja todellisuuden eron. Olen minä fantasioinut naivani yhtä aikaa george glooneya ja sean conneryakin, tuskin toteutan tätäkään fantasiaa.
Ja voi tosiaan väittää, että nainen haluaa tulla raiskatuksi. Miettikää vähän mitä kirjoittelette. Voisi ylläpitokin heräillä.
ja hassua asiasta tekee se, että minut on oikeasti raiskattu, ja fantasioissani käyn saman tilanteen läpi. Eli saman miehen kanssa samassa paikassa jne. Vaikka onkin kamalat traumat jne. Ja jälkeen päin aina huono oma tunto ja pidän itseäni hulluna. Edes psykologille en ole uskaltanut kertoa
Ja juuri tällaisista aloituksista ne hullut raiskaajat saa pontta, että nainenhan HALUAA tulla raiskatuksi. Voi luoja!
Kyllä minäkin fantasioin vaikka mistä ja kehittelen mielikuvituksellisia tarinoita päässäni, mutta oikeasti en haluaisi toteuttaa myöskään mitään viettelen pomon kopiohuoneessa -aatoksiani. Voi luoja itsellesi, miten yksinkertainen olet!
Ja juuri tällaisista aloituksista ne hullut raiskaajat saa pontta, että nainenhan HALUAA tulla raiskatuksi. Voi luoja!
mutta raiskaamisesta kylläkin. Kokeilin sitä kerran lenkkipolulla, nainen ei tykännyt.
ja toteutettukin mieheni kanssa, oli parasta seksiä ikinä!!:)) silti oli turvallinen olo koko ajan kun oli oma rakas mies.. tietysti puhuimme etukäteen tästä..
Mut on maattu, ei väkisin - mutta väsyttämällä. Alkuun en halunnut tai nyt vuosien jälkeen mietittynä "halunnut". Minä toteutin oman fantasiani. Olin päästänyt kaverit kotiini, tehnyt heille pedin vierashuoneeseen enkä ollut ottanut ketään tyttöystävää esiliinakseni.
Toinen kaveri (tunnettiin ihan hyvin) hilautui yöllä mun vuoteeseeni, alkuun nukkumaan. Käännyin mahalleni nukkumaan, kun alkoi lääppiä. Nukahdin, ja heräsin kun housut olivat hivuttautumassa pois. En nostanut mekkalaa, vaikka tiesin että toinen kaveri auttaisi jos vain pyytäisin. en tehnyt urakkaa helpoksi, mutta lopulta pöksyt olivat pois.
Seuraava vaihe kesti vielä pidempään, olin silloin voimakas ja vahva - niin oli kyllä mieskin. Hän ei saanut minua käännettyä, joten kiipesi päälleni ja kiilasi pikkuhiljaa itseään jalkojeni väliin. lopulta sai molemmat jalat. Vieläkin kun aikansa urakoi, sai vehkeensä huulille.
Vasta kun sai urakoitua itsensä kokonaan sisääni annoin periksi ja aloin nauttia. Akti ei kovin kauaa kestänyt, mutta lopulta ilo oli molemminpuolinen.
Se oli vain seksiä, olin unelmoinut miehesät jo aiemmin mutta en halunnut olla liian helppo nakki. jotenkin riemastuttava taistelu, jonka "hävisin".
Uusinta ei valitettavasti ollut yhtä kiva, en saanut siiitä itse oikeen mitään irti.
Kyllä minäkin fantasioin vaikka mistä ja kehittelen mielikuvituksellisia tarinoita päässäni, mutta oikeasti en haluaisi toteuttaa myöskään mitään viettelen pomon kopiohuoneessa -aatoksiani. Voi luoja itsellesi, miten yksinkertainen olet!
Näinhän moni raiskaaja tekoaan puolustelee. Eivät he ehkä tajua että fantasiointi ja todellisuus ovat eri asia. Jos joku tällaisesta fantasioikin, niin ehkä kaikkea ei kuitenkaan tarvitse ääneen sanoa. Juurikin niiden kahjojen takia. Kylähän ihmisen pimeässä mielessä kaikkea liikkuu, mikä ei koskaan oikeasti toteudu ja minkä ei soisi toteutuvan. parempi ehkä puhua niistä vain pienessä piirissä.
todellisuusdessa en niin kuitenkaan tahtoisi tapahtuvan.
Lisätään vielä että minut on raiskattu oikeasti.