Toddlers and Tiaras, jenkkisarja, oletko katsonut?
Todella masentava, ei pitäisi katsoa sitä ei :( Kertoo siis lapsimisseistä. Kuvattu aika neutraalisti, mutta paistaahan sieltä läpi näiden vanhempien sekopäisyys.
Lapset itkevät, kun eivät jaksa harjoitella temppuja ja kävelyitä tunteja päivässä tai eivät tykkää, kun hampaiden valkaisuaineet maistuvat kamalalle - 3veelle tämä onkin mukava temppu :(
Puhumattakaan äideistä, jotka ovat vihaisia alle 5-v lapselle, joka ei jaksa keskittyä kauneuskilpailuhin koko päivää.
Kommentit (3)
Aika järkkyä touhua!! Ylipäätään ne äidit tuntuvat elävän omaa elämäänsä lastensa kautta ja arvostelevat lapsiaan todella rumasti. Yksikin läskikasa-kalkkuna haukkui tyttärensä kauniita silmiä ja näytti miten niitä "pitää vääntää"(!) jotta näyttäisivät "edes siedettäviltä" :O.
Eivät ole itse 'pystyneet' tuollaiseen. Sitä mietin myös, että entä kun lapsi kasvaa ja ei ole murrosiän jälkeen enää missin mitoissa, miten hänen itsetuntonsa sitten...
enkä ole ikinä tajunnu tota jenkkien meininkiä! Musta vähä sairasta. Sit usein ne äidit on itse tosi liika lihavia rumiluksi, kai ne haluu tehdä lapsillaan sen mihin ei itse ikinä yltänyt.
enkä ole ikinä tajunnu tota jenkkien meininkiä! Musta vähä sairasta. Sit usein ne äidit on itse tosi liika lihavia rumiluksi, kai ne haluu tehdä lapsillaan sen mihin ei itse ikinä yltänyt.