Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tarve kasvattaa iskee yhtäkkiä,

Vierailija
21.06.2010 |

kesken kauppareissun?

Olin Ikeassa, jossa oli äitin kolmen lapsensa kanssa, ehkä 7v, 5v ja 4v. Äiti katseli hyllystä jotain tavaraa ja 4v istui sellaisissa Ikean lastenrattaissa, 7v työnsi rattaita ja 5v käveli vieressä , 7v käänsi rattaista jolloin 5v loukkasi jonkun paikan ja rupesi itkemään.

Mitä tekee äiti, ei edes tunnista että lapsi itkee kipua, ei kiukuttele? Äiti kiskoo 4v rattaista ja sanoo että rattaat jää tähän kun ei osata olla, seurauksena itkee sekä 4v että 5v niin että Ikea raikaa ja 7v murjottaa.

Mielestäni kyseessä ei ollut mikään muu kuin äidin tarve käyttää valtaansa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina jaksa olla "täydellinen" kasvattaja.

Vierailija
2/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua niin tuttua eikä mullakaan ole tarvetta edes Ikeassa aina näytellä täydellistä ja kärsivällistä äitiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jotain tyydytystä siitä, että itseään satuttanutta lasta satuttaa lisää. Kaikilla äideillä ei ole korvien välissä tarpeeksi toimintaa ja aina voi väittää, että en minä muuten, mutta kun lapset kiukuttelee.

Sadistimammat rakastavat tilanteita, joissa lapselle voi aiheuttaa julkisesti kipua!

Vierailija
4/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mua kouraisi kun luin ton :(

Hyi hvetti!

Vierailija
5/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jotain tyydytystä siitä, että itseään satuttanutta lasta satuttaa lisää. Kaikilla äideillä ei ole korvien välissä tarpeeksi toimintaa ja aina voi väittää, että en minä muuten, mutta kun lapset kiukuttelee.

Sadistimammat rakastavat tilanteita, joissa lapselle voi aiheuttaa julkisesti kipua!

Nämä erittuvat pk:ssa

T. lto

Vierailija
6/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä teet tälläsistä vakivaltasista vanhemmista ilmotuksia lastensuojeluun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän