Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin miehen kipeä, että sattuu!

Vierailija
21.06.2010 |

Kaiken lisäksi taidan olla ihastunut perheelliseen mieheen. Tietenkään en mitään tee, mutta se lisää tuskaa ja kipua.

Ajatukset pyörivät vain miehessä, miehissä, hellyydessä, seksissä. Voi miksi mulla ei ole miestä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä olen, nyt ei ihan akuutisti vaivaa tuo, olen suunnannut energiaani opiskelemiseen...

Vierailija
2/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu täällä, tosin en ole ihastunut keneenkään. Aloituksenkin tein joku aika sitten aiheesta, vaan sain kuulla epäilyksen olevani suohirviön näköinen =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mies löytyy vierestä (läheisyyttä en mieheltäni saa tarpeeksi..miehen mielestä läheisyys on pelkkää seksiä) :( Ihastun todella helposti, mutta ajan kanssa asia unohtuu..ei kovin kiva yhdistelmä tämäkään :(

Vierailija
4/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jouduin katsomaan vierestä yh.ystäväni tuskaa, joskus oli jopa páha mieli siitä että minulla on kainalo jonne illalla mennä, onneksi hänkin löysi uuden onnen! :)

Tsemppiä teille vaan kaikille!

Vierailija
5/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin kyllä on mies ja saan tavallisesti ihan tarpeeksi hellyyttä ja huomiota. Mutta kun toinen on viikon työmatkalla niin kaipaus iskee ja näin raskauden loppupuolella viikko on todellakin ihan liikaa ilman myhnyttelyä...

Vierailija
6/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin kyllä on mies ja saan tavallisesti ihan tarpeeksi hellyyttä ja huomiota. Mutta kun toinen on viikon työmatkalla niin kaipaus iskee ja näin raskauden loppupuolella viikko on todellakin ihan liikaa ilman myhnyttelyä...

Vierailija
7/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu on niin todellinen, viiltävä, kestämätön. Iho on kosketukselle kipeä, vatsaa polttaa.

Miten kauan ihminen voi tällaista kestää? Lopun elämänsä? Eihän se koko ajan tällaista ole ja todennäköisesti huomenna tuntuu taas paremmalta. Silti pelottaa, ja tuntuu vaikelta puhua kenellekään, kun lähipiirini ohittaa aiheen kuin pikkujutun.

Vierailija
8/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus ja tuska on välillä aivan kestämätöntä, on niin kova ikävä läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä. Olen kyllä naimisissa, mutta meillä ei ole vuosiin ollut juuri mitään kosketusta, koska mies ei halua.

Kaiken lisäksi olen nyt ihastumassa ihmiseen, jolla olisi tarjota minulle kaikkea kaipaamaani läheisyyttä, mutta enhän minä voi, naimisissa kun olen.

Enkä voi tästä edes puhua kenellekään. :(

Vierailija
9/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 7 vuotta yksin eron jälkeen. SIIS 7 ja niistä neljä selibaatissa - ja minä olen todellakin seksuaalinen nainen (kumppaneita oli nuoruudessa kymmeniä...).

Ei vain kiinnostanut kertakäyttöp...not.

Voi miten kaipasin kosketusta, suukkoja, rakkautta, seksiä, käsiä ympärilleni.

Toivon, että löydät rakkauden ap ja te kaikki muutkin, joilla on kova kaipuu ihmisen luo!

Vierailija
10/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta reilu 2v. muutama lyhyempi juttu ollut tänä aikana mutta... Kaipaisin niin hyväksyvää rakkautta, hellyyttä, kosketusta ja henkistä yhteyttä.

Vierailija
11/11 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on mutta seksiä ei. nyt en sitten muuta osaa ajatellakaan, mietin vieraita miehiä ja ihastun herkästi. olen niiiiiin valmis jo pettämään... en suhteeseen, mulle riittäisi kunnon pano satunnaisen kenen vaan kanssa.

vaan haaveeksi jää.