Mistä johtuu, että mies ei halua seksiä?
Kommentit (11)
- on masentunut
- on yleisesti väsynyt
- on kyllästynyt
- nai muualla
- kärsii impotenssista
- kokee itsensä huonoksi sängyssä tai
- liian lihavaksi
- pienimunaiseksi
- liian aikaisin tulevaksi
- ei ole seksuaalinen yksilö
- nainen ei ole hänestä haluttava tahi haluja herättävä
Miehen naisella on ehkä niin väljä tavara, ettei miestä haluta. Kokeilkaa persepanoa.
Yksinkertaista, mies ei enää vaan koe vaimoaan haluttavana tai rakastettavana. Niin siinä yleensä ajan myötä käy.
t. ap
Joskus se tulee, joskus ei. Voi toki olla että teinipojilla useammin kuin kolmekymppisillä. Ainakin itse muistan "kärsineeni" siitä lähinnä vielä silloin kun asuin kotona, nukuin pyjamassa ja olisi pitäny juosta perheen kanssa aamupalalle... Sittemmin sen on ollut harvinaisempaa - osittain varmasti siksikin, että nykyään saa seksiä huomattavasti useammin kuin teinipoikana, haha...
Yksinkertaista, mies ei enää vaan koe vaimoaan haluttavana tai rakastettavana. Niin siinä yleensä ajan myötä käy.
Moi oletteko koskaan harrastaneet suuseksiä?. Siinä
voisi olla teidän sauma.
kyllä kertoo jotain miehen kunnosta. Aamustondiksen tarkoitus on kierrättää peniksessä hapekasta verta, jotta on toimintakykyinen silloin kun tarvitaan.
Tietenkin jos runkkaa paljon, niin mielenkiinto voi tilapäisesti hävitä myös sen myötä. Meilläkin tällasiai jaksoja ajoittain on, mutta ohimeneviä.
Minulla seisoo yöllä kusella käydessä, mutta ei välttämättä enää herätessä klo 8. Kertooko yöseisokki jostain muusta kuin aamuseisokki? Vai onko aamuseisokki myös aiemmin kuin enennen klo 4 ilmenevä?
kyllä kertoo jotain miehen kunnosta. Aamustondiksen tarkoitus on kierrättää peniksessä hapekasta verta, jotta on toimintakykyinen silloin kun tarvitaan.
Voisiko johtua että nainen on niin monesti kieltäytynyt seksistä? mies todennut, että on helpompaa ja varmempaa tehdä se itse. Meillä ainakin käynyt monesti niin. Ensin nainen ei anna, ja mies tyydyttää itsensä eikä sit enään välttämättä hetkeen tartte seksiä vähään aikaan. Oravan pyörä on sitten valmis.
testoVL,LH ja prolaktiini mittaamaan, kertoo heti onko hormooneista johtuva. Testotason lasku vie sekä halua että stondiksia, Lh kertoo johtuuko aivolisäkkeestä vaiko kiveksistä mahdollinen testotason lasku, kohonnut prolaktiini vie haluja.
M34