Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt on ongelma!!!!

Vierailija
21.06.2010 |

Miehni kanssa lyötiin vetoa, että saanko juhannukseen mennessä laihdutettua tavoitteeseeni. Tiedän, että tavoite on lähellä, vaikka en vaakaa olekaan käyttänyt. Tiedossa olisi kylpyläloma minulle ja miehelleni (vkonloppureissu kaikkine hoitoineen) mutta äsken totesin, että minulla on vielä ainakin 15kg pudotettavana. Nyt mies laittoi uuden porkkanan: ensi kesään mennessä se 15kg pois niin tämä tarjoaa kahden viikon etelänmatkan koko perheelle...:)

mä olen odottanut tota reissua, kun kuuta nousevaa ja nyt se ukko perhana pisti kaiken uusiks...x)

no nyt apuja av-mammat, kumman palkinnon otan?? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 15 kg lähtee todennäköisemmin vuoden kuin neljän päivän aikana, kannattaa varmaan tähdätä siihen ensi kesään.

Vierailija
2/4 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...otat kylpyläloman nyt kun pääset tavoitteeseesi JA 2vkon etelänmatkan koko perheelle ensi kesänä kun olet laihduttanut sen 15kg tuohon päälle.

Jos muuten tarvitset viimehetken pikalaiharia niin syö Nutrilettia 2-3pvää. Lähtee nesteet liikkeelle erittäin tehokkaasti ja hetkellisesti paino laskee parissa päivässä pari kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö teillä määrää mitä sä painat ja antaa palkintoja niinkuin lapsille? Painat mikä susta itsestäs tuntuu hyvältä ja lähdet lomalle minne huvittaa.

Vierailija
4/4 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö teillä määrää mitä sä painat ja antaa palkintoja niinkuin lapsille? Painat mikä susta itsestäs tuntuu hyvältä ja lähdet lomalle minne huvittaa.

toi mies on NIIN kamala, että auttaa mua tsemppaamaan mun pyynnöstä mua pudottaan painoa;) joo, oikee hirviö...;P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän