Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesälomagalluppi!

Vierailija
21.06.2010 |

a) Milloin sinulla ja miehelläsi on kesäloma

b) Minkä ikäiset lapset teillä on?

c) Minkalaisia kesälomareissuja teillä on suunnitelmissa?

Meillä..

a) Miehen kesäloma 2.7.-3.8. ja minulla 1.-15.7.

b) 8v, 6v ja 2x 1v 10kk

c) Minä käyn isompien lasten kanssa 4vrk:n patikkareissun lapissa, tulomatkalla käydään Ranuan eläinpuistossa. Koko perheellä ollaan viikko mökillä. Mies käy 5vrk:n Tallinnan reissussa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 4,5,14,17,18 ja lähdemme juhannukseksi mökille. Muuta ei ole lyöty lukkoon

Vierailija
2/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x 7v lapset.

Asuntoautolla suhataan pitkin suomea,

yksi hotelliloma pitää mahduttaa.

Vierailija
4/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla heinäkuu ja puolet elokuusta. 3 viikkoa ulkomailla heinäkuussa yhdessä, ei etelässä, vaan mökkeilylomalla lännessä. Sitten mies menee kalaan ja mä lapsen kanssa Välimerelle viikoksi. Lopuksi marjastusta ja sienestystä ja sukulaisten tapaamista.

Vierailija
5/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Milloin sinulla ja miehelläsi on kesäloma? Miehellä lomaa ensi viikon alusta 4vkoa, itse olen vielä kotona lapsen kanssa eli joko olen kokoajan lomalla tai lomaa ei ole ollenkaan (miten sen haluaa nyt ottaa ;))

b) Minkä ikäiset lapset teillä on? yksi lapsi, 2v

c) Minkalaisia kesälomareissuja teillä on suunnitelmissa? - Ruotsin-risteilylle, mökkeilyä (mökki alta 70km päässä eli sinne mennään kun siltä tuntuu ja yleensä lyhemmissä pätkissä), yleistä kaupungissa (Helsinki) oleilua kaupunkikohteineen, me vanhemmat menemme 2 yöksi kaupunkilomalle johonkin Euroopan kaupunkikohteeseen jolloin lapsi pääsee (tai joutuu, miten senkin haluaa ottaa...) kyläilemään mummolaan

Vierailija
6/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökkeilyä 70km päässä HKI:stä viikko, yksi ulkomaanmatka, ehkä espanjaan äkkilähdöllä.

Miestä ei ole, minulla lomaa 3 viikkoa juhannuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän