Kuka sitä JJ:n venettä ohjasi? Toivottavasti ei ainakaan Jyrki kun niin kännissä oli:(
Kommentit (21)
5 kilsan alueella 70. Onhan siinäkin tietysti jo rangaistusta, että kaverinsa tappoi. Saatanan urpot - kun aikuisiakin vielä. Teinejä vielä ymmärtää, kun kehitys kesken, mutta aikuisilla miehillä on kyse jo silkasta typeryydestä ja täydellisestä sivistymättömyydestä.
"kolmannesta henkilöstä" tuntuis kyllä vähän itsensä suojelulta.
Känni + järjetön ylinopeus = kuolema.
Kiva elää kaverinsa kuolema omalla tunnollaan.
Ei sillä rikos on jokatapauksessa tapahtunut, oli sitten ruorin takana tai luovuttanut veneen ruorijuopolle.
niin on siinäkin jo rikosta antaa vene sellaisen ajettavaksi joka on selvästi humalassa ja antaa ajaa niin kovaa. Kumpi sitten pahempi, ajanut itse vai ei, vaikea sanoa. Juurikin näin siinä voi sitten käydä ja hän elää sen tuskan kanssa loppu elämänsä.
Olisko ollu Kyllönen puikoissa, Keke viiksineen naimassa ruumassa ja Mika-Mikat hilluneet kannella uusien misujensa kanssa? en tiä.
Minusta se vähän kuin lipsahti julkisuuteen tavallaan, että JJ oli se, joka ajoi. Tavallaan sanottiin, että ei tiedetä, että kumpi oli ohjaamassa ja sitten seuraavana päivänä sanottiin, että tutkitaan kuolemantuottamuksena... Nyt on sitten ruvettu vähän ottamaan takaisin ja sanotaan, että tutkitaan kuolemantuottamuksena tai kulkuneuvon luovuttamisena juopuneelle. Uskon, että tuo toisen päivän uutisointi oli sellainen freudilainen lipsahdus, joka paljasti, että kyllä se nyt JJ on ollut. Ja jos nyt ajatellaan, että kenen vene se oli ja kuka on ollut ajajana ties minkämoisissa vempeleissä, niin sivistynyt arvauskin olisi JJ.
Olen kyllä murheissani tapahtuneesta. Ajatukset ovat kovasti varsinkin sen 99 syntyneen pojan luona, vaikken häntä tunnekaan, mutta kun itsellä on suht samanikäinen poika, niin jotenkin sitä tajuaa, että miten vähällä se voi olla, että isän elämä menee ihan pilalle.
se nyt on sinänsä aika toissijaista kumpi venettä ohjasi. Kummallakin on vastuunsa ollut joka tapauksessa. Vai ajatteleeko joku oikeasti, että kyydissä ollut on pyrkinyt ajajaa toppuuttelemaan?
Käsittämätöntä typeryyttä aikuisilta miehiltä, ja nyt siitä maksettiin kovin mahdollinen hinta. Erityisen kurjaa läheisten kannalta.
Vahinkoja, kuten liikenneonnettomuuksia, sattuu väkisinkin joskus niille emme voi mitään. Mutta tällaiset täysin turhat ja silkasta typeryydestä johtuneet kuolemat voisi jättää väliin.
että läheisen talon asukas kertoo siitä kun JJ tuli pyytämään apua" oli iltiksen otsikossa
jos nyt katsoo sitä venettä kummalta puolelta se ainakin erään kuvan mukaan pahemmin rutistui voisi päätellä että hengissä selvisi se joka ajoi...
jos nyt katsoo sitä venettä kummalta puolelta se ainakin erään kuvan mukaan pahemmin rutistui voisi päätellä että hengissä selvisi se joka ajoi...
Kai se omaa venettään omalle mökillee ohjaili.
Surullista ja järkyttävää.
Minusta se vähän kuin lipsahti julkisuuteen tavallaan, että JJ oli se, joka ajoi. Tavallaan sanottiin, että ei tiedetä, että kumpi oli ohjaamassa ja sitten seuraavana päivänä sanottiin, että tutkitaan kuolemantuottamuksena... Nyt on sitten ruvettu vähän ottamaan takaisin ja sanotaan, että tutkitaan kuolemantuottamuksena tai kulkuneuvon luovuttamisena juopuneelle. Uskon, että tuo toisen päivän uutisointi oli sellainen freudilainen lipsahdus, joka paljasti, että kyllä se nyt JJ on ollut. Ja jos nyt ajatellaan, että kenen vene se oli ja kuka on ollut ajajana ties minkämoisissa vempeleissä, niin sivistynyt arvauskin olisi JJ.
Olen kyllä murheissani tapahtuneesta. Ajatukset ovat kovasti varsinkin sen 99 syntyneen pojan luona, vaikken häntä tunnekaan, mutta kun itsellä on suht samanikäinen poika, niin jotenkin sitä tajuaa, että miten vähällä se voi olla, että isän elämä menee ihan pilalle.
Tuosta -99 syntyneestä pojasta siis ja että isän elämä menee ihan pilalle? Minun ajatukseni ovat sen kuolleen miehen lasten luona, heiltä meni ihan itseltään elämä pilalle, kun isä kuoli!
tarpeeksi pitkänä. Nuo ehdolliset tuomiot ja sakkorangaistukset eivät ole mistään kotoisin, varsinkin kun kyseessä on ruorijuopumus ja kuolemantuottamus. Jos edes sitten pikkuisen varoittavana esimerkkinä olisi muille samanlaisille vastuuttomille ratti- ja ruorijuopoille. Juu, enhän minä koskaan aja kenenkään päälle, ei minulle koskaan mitään satu, olen NIIN uskomattoman hyvä ajaja...
Tuosta -99 syntyneestä pojasta siis ja että isän elämä menee ihan pilalle? Minun ajatukseni ovat sen kuolleen miehen lasten luona, heiltä meni ihan itseltään elämä pilalle, kun isä kuoli!
En minnäkään rattijuoppoa (ruorijuoppoa) osaa sääliä, mutta lasta kyllä.
Uhrien perhettä kohtaan tunnen sympaiaa myöskin, mutta tyyppi, joka lähtee selvästi humalaisen kuskin autoon/veneeseen on kyllä ihan yhtä syyllinen omaan kohtaloonsa kuin se, joka sen ajopelin rysäyttää.
Siis kaikki asiaan liittyvät lapset surettavat samalla tavalla.
onnettomuutta tutkitaan kuoleman tuottamuksena, liikenteen vaarantamisena jne...
ei varmaan näin olisi jos kuollutta kaveria syytettäis..
ja tottahan poliisit syyllisen jo tietävät kun JJ on pystynyt puhuun heidän kanssa.
aika näyttää, koska tulee tieto julkisuuteen.