Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis tiedätkö - laulu (oma keksimäni) sanat

Vierailija
20.06.2010 |

NAINEN: Siis tiedätkö sä tän tunteen, kun sydän pakahtuu, hengitkseni kyyneleiseksi salpaantuu , tiedätkö sä tän tunteen, kun ei tiedä itkiskö vai huutaisko onneaan ja rakkauttaan? Siis tiedätkö, jos tiedät, opetatko? Mitä tää oikeen on?

MIES: Voi rakas jos tietäisin, niin lupaisin sulle että kertoisin, rakastanhan sua mun koko sydämestäni itsekin, vai rakastanko? Siis onko tää rakkautta, vai onko tää vaan kun uusi lelu lapselle? Joutuuko tää juttu viikon päästä kaapin pohjalle?

NAINEN: rakas,rakas,rakas, sä oot mulle kun lelu lapselle. kaipaan sua vasta sitten ku oot hajalla tai poissa.. rakas, rakas , rakas, oot suosikkileluni, et koskaan joudu pohjalle kaappini.

MIES: leikitkö sä mulla? myytkö käytetyn sydämeni kirpputorilla? oonko vaan lelu? oonko sulle sun barbie ken, sitä tahtoisi mä en.

NAINEN: en leiki, en sun sydämmellä leiki, sun sydämes on mulle yhtä arvokas kun kultakimpale, oot mulle kun bändin laulaja teinitytölle.

MIES: ohi meen, meenkö meen, oonko sulle kun juliste seinällä, joka rypistetään ja roskakoriin heitetään?

NAINEN: et loppujen lopuksi taidakkaan olla. sua ei voi verrata mihinkään. tähdet ja kuu, ei , sua ei voi verrata niihinkään.

YHDESSÄ: siis tiedätkö sä tän tunteen, kun sydän pakahtuu, hengitkseni kyyneleiseksi salpaantuu , tiedätkö sä tän tunteen, kun ei tiedä itkiskö vai huutaisko onneaan ja rakkauttaan? Siis tiedätkö, jos tiedät, opetatko? Mitä tää oikeen on?

MIES: rakkautta

NAINEN: rakkautta

YHDESSÄ ERITTÄIN HELEÄSTI: rakkautta

KOMMENTOI!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät sanat.

Vierailija
2/5 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vasta 13 v, en voi lähettää mihinkään..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teennäistä sontaa

Vierailija
4/5 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset