Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMIQ:SET VIIKONLOPPULÄJÄÄN!!!

07.10.2005 |

Tännepäin masukkaat :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdemme hki-vantaan lentokentälle ja sieltä 10h ja Bankog!!Nyt jo ehkä alkaa tuntua vähän jänskältä :))

Kiitos kaikille matkantoivotuksista, ihanaa lomaa pidetään ja toivomme että kaikki menee mallileen ja ehjänä takaisin Suomeen päästään!Eiköhön kuitenkin!!

Kävin eilen neuvolassa ja 10 kiloa paukahti rikki!!!Jouduin dietille!!Sokerit ja rasvat pannaan!!Turvotuksiakin jonkin verran ilmennyt muutamien menneiden päivien aikana, voi vain kuvitella miten turvotus lisii 90% ilman kosteudesta tuolla kaukana Idässä!!!! :) Kumipallona luoksesi pompin vain...lalalaalaaaaaa!! :D

Juomista, voimistelua ja lentotukisukat--siinä kaikki mitä nyt tarvitsen seuraavan vuorokauden kuluessa!!Ja tietty hyvää lentoa ;)

Palataan siskot!!!

Meeris rkv25

Vierailija
22/24 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitinkin tän jutun jo eilen mutta laitan sen vielä tähän.

Nyt ei oman olon kehnous tunnu missään, kun huoli esikoisesta on kova.

Torstaina pyöräiltiin tuohon 200 m päähän mummolaan, tyttö istui tarakalla niin kuin monesti aiemmin. Meinasin että mennään kävellen, mutta matkalle yleensä tulee kovasti mutkia ja kestääkin. Monesti olen ajatellut että mitä jos jalka jää pinnojen väliin ja niinhän se nyt tekikin. Kesken alamäen kauhea ääni pyörästä ja tyttö alkaa huutamaan, enkä saanut edes heti pysäytettyä. Jalka oli juuttunut pyörän ja tarakanpidikkeen väliin ja kenkä oli tippunut. Sain jalan pois ja näin että kantapään sivussa ulkopuolella oli n. 3x3 cm alue, josta nahka on pois. Ensivilkaisulla näytti siltä että luu on näkyvissä mutta onneksi se oli nahan kalvo, eli poissa oli " vain" päällimmäinen kerros ihoa. Mies on onneksi lomalla tän viikon, joten lähdettiin yhdessä lääkäriin, mistä pisti eteenpäin isompaan terveyskeskukseen röntgeniin. Joudutiin odottelemaan aika kauan ja ajattelin että ei jalassa sen kummempia kun 2,5-vuotias nukkui niin rauhallisesti mun sylissä. Mutta tää meidän neiti onkin aina ollut sellainen, että mitä kipeämpi on niin sitä enemmän nukkuu. Sääriluun alapäässä todettiin kierremurtuma, mutta on onneksi kasvulevyn yläpuolella, joten jalan kasvun ei pitäisi olla vaarassa.

Nyt työllä on kipsi nivusista varpaisiin saakka, nilkan haavan kohdalla on huoltoaukko ja tänään pitäisi side vaihtaa. Hirvittää koko homma kun varmasti sattuu ja pelkään etten voi pidätellä itkua. Neiti on kyllä koko ajan ollut todella urhea ja uskomattoman sopeutuvainen tilanteeseen. Eilen illalla rohkaistui liikkumaan ja näpsäkästi eteneekin.

Haavaan jouduin vaihtamaan siteen, mikä oli ihan kamalaa kun toinen huutaa kuin syötävä koko ajan :(

Masussa jo tuntuu tytön nostelu, sille kun tuli kipsin myötä ihan huomattavastikin painoa lisää. Muuten oma olo on ollut aika taustalla eikä sillä tunnu paljon merkitystä olevankaan. Masuasukilla on kova meno edelleen ja potkii siskoa kun masu on litissä vähän väliä.

Joku kirjoitti että terkka ihmettelee hyvää hemppaa. Mulla on sama homma, mutta syy on selvä. Meidän kaivovedessä on liikaa rautaa, raja on jotain 400 yksikköä ja meillä on 850. Yksi lääkäri kielsi käyttämästä sitä mutta toinen antoi vapautuksen, kun ei mitään sairauksia ole.

Toinen juttu mikä jäi mieleen, oli vanhan patjan käyttäminen lapsella. Itse en laittaisi, kun on varmasti moneen kertaan pissattu ja ties miten oksennettu, eikä niitä koskaan ihan puhtaaksi saa. Edes sisaruksilla ei suositella samoja patjoja käytettäväksi, ne kun aina kuitenkin painuvat ja ovat bakteeripesiä.

Nyt on juttua jo liiaksikin.

Nauttikaa viiikonlopusta!

Maaria 26+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin tulla kertomaan tänne tilanteeni.Rv 24+4 meille syntyi pieni poika 530g ja 28.5cm.Mulla siis paha raskausmyrkytys ja napanuora virtauksissa katkoksia.Poika voi tilanteeseen nähden hyvin ja minäkin olen päässyt kotiin.Täytyy vain toivoa ja rukoilla että poika selviää.Aikamoiseksi taisteliaksi on jo osouttautunut.

Onnea teille muille odotukseen ja toivottavasti pääsette loppuun saakka!

Vierailija
24/24 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sande 72

Enkeleitä ja voimia tulevaan.Niin lapselle kuin teidän koko perheelle.Onnea pienen syntymän johdosta.

Kovin aikaisin joutui teidän pieni maailmaan ennenaikojaan,vaikka sun tapauksessa varmaan nyt ulkopuolella on parempi jatkaa pienen elämää.

Toivotaan ja rukoillaan että saitte pienen terveen taistelijan:) Raskaat viikot ja kuukaudet on teillä edessä,mutta toivo ja usko on sellanen asia mitä ei kannata unhoittaa vaikeimmankaan edessä!

Vielä kerran voimia ja onnea teille.Toivotaan et teidän pieni jaksaa taistella itsensä elämään.

Ihan kylmätväreet kulkee selkää pitkin ku ajattelenkin et nyt on ekat tammikuisetkin jo syntyneet.

Toivottavasti ovat taistelijoita ja selviytyjiä kaikki.Sekä terveitä ennenkaikkea,että on paremmat eväät jatkaa elämää!

Omaan vointiin ei kummempia,kaikki hyvin.Vauva potkii niin et masu pomppii.

Esikko tuottaa uhmallaan päänvaivaa etenkin mulle..ku kokoajan sen kanssa kotona olen..:( Aivan tajuton pakkaus välillä ja taas menee päiviä et kaikki menee loistavasti.

Tänään on ollu sellanen hirveä päivä,et hermot on riekaleina.

Itelläki niin pahamieli ku kokoajan joutuu laskemaan kymmeneen ettei räjähdä.Meillä osataan tää äitin ärsyttäminen..:(

No jospa huominen olis helpompi.

Eipä tänne sitten muuta kuulu.Tylsä sunnuntai jo yli puolenpäivän.

Vell@ ja rv 23+5