Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jee. sain miehen vaihtamaan paidan!

Vierailija
20.06.2010 |

miehellä oli viikon verran sama paita. on hikoillut reilusti monena päivänä. Olen monena päivänä sanonut että paita pitää vaihtaa, mutta mies on milloin milläkin verukkeella jättänyt vaihtamatta. Kerran sanoi, että hän menee leikkaamaan nurmikkoa niin hikoaa kuitenkin eikä paitaa kannata siksi vaihtaa vielä. Sitten seuraavana päivänä sanoi että hän tekee ruokaa ja kuitenkin paita likastuu siinä joten hän vaihtaa sitten vasta sen jälkeen. Tänään oli yhä sama paita ja mies istui kangassohvalla katsomassa teeveetä ja haisi. Suihkussa ei tietenkään ole viikkoon käynyt. Siitäkin olen huomauttanut, mutta mies sanoo vain että "kyllä minä itseäni olen silti pessyt vaikka suihkussa en ole käynytkään". Se tarkoittaa sitä, että hän on virauttanut käsiään nopeasti kakallakäynnin yhteydessä. Tänään tosiaan kun mies katsoi televisiota kangassohvalla, suljin teeveen kesken katselun ja totesin, että nyt sinä menet vaihtamaan paidan. Mies suuttui tietenkin ja sanoi että kyllä mä sen vaihdan ja jäi istumaan sohvalle ilman aikomusta vaihtaa sitä paitaa. Tuijotin miestä vihaisena niin kauan että sain sen menemään vaatekaapille ja lopulta se vaihtoi paitansa. Likaisen paitansa mies jätti lattialle. Menin miehen perässä ja sanoin, että sinä viet sen paidan pyykkikoriin. Mies mutisten vei paidan vastentahtoisesti pyykkiin... Milloinkahan tuon miehen saisi menemään suihkuun? Luulen että siihen tarvitaan taas kova riita... Ei se haju mitään mutta ne kärpäset...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä vesikammoinen?

ap

Vierailija
2/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi! :/ en koskisi tuollaiseen pitkällä tikullakaan, saati sitten katselisi sekuntiakaan kotonani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi! :/ en koskisi tuollaiseen pitkällä tikullakaan, saati sitten katselisi sekuntiakaan kotonani!

vielä 20 vuotta sitten kun tapasimme...

ap

Vierailija
4/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se sitten nykyään on tuollainen?

se on laiskuutta. suihkussakäynnistä on vaivaa. paidanvaihto ei ole miehekästä. molemmat niistä on miehen mielestä vähän naisten juttuja, joita kannattaa tehdä mahdollisimman harvoin...

ap

Vierailija
5/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo viikko oli vähän lian pitkä aika uskottavaksi

Vierailija
6/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo viikko oli vähän lian pitkä aika uskottavaksi

ellei se tosiaan olisi käyttänyt sitä samaa paitaa niin kauan ja haissut toosi pahalle. mua säälittää sen työkaverit töissä.

ap

Vierailija
7/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa miestään, vaikkei täydellinen olekaan. Kiitos ap.

Vierailija
8/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei pysty huolehtimaan hygieniastaan. Hoidon paikka.

Vierailija
9/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän jälkeen sitä taas arvostaa hetken omaa miestään, vaikkei täydellinen olekaan. Kiitos ap.

kyllä tuo mies muuten ihan mukava on. ahkera työmies jne. Pieniä hajuhaittoja vain...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi