Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on ihan toinen tyyppi joka silloin 8v. sitten

Vierailija
20.06.2010 |

Rakastuin "helppoon easy going" tyyppiin, elämä toi mitä toi, kaikesta selviää ei kannata stressata, hymy huulilla ja silleen. Nyt mulla on tommonen stressi altis kiukku-Kalle. Siitä on tullu jonkin asteinen adhd tapaus myös, ei hetkeäkään jaksa olla tekemättä mitään, paikallaan, rentoutua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli suht reipas, urheilullinen ja oma-aloitteinen, laittoi ruokaa, siivosi, kävi kavereittensa kanssa leffassa ja baarissa, golfasi, pelasi jalkapalloa.

Nyt on maailman laiskin, flegmaattisin ja varmaan kohta painavinkin. Lihonut kolmen vuoden aikana 30 kiloa. Ei urheile enää koskaan, ei näe kavereitaan, ei siivoa, ei laita ruokaa, ei golfaa, ei pelaa jalkapalloa. Käy töissä ja makaa sohvalla, se on siinä. Ei juurikaan edes puhu mitään.

Huoh.

Vierailija
2/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä jäänyt sille tasolle, mikä olit silloin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisuuden merkkihän on kiukkuisuus ja joka asiasta stressaaminen..(en ole ap). Toisen vastaajan mies vaikuttaa masentuneelta, ensimmäisen ylistressaantuneelta. Onko teillä ikävä perhe- elämä tai parisuhde tai onko miehillä liikaa töitä? Enkä sano etteikö heissä ole vikaa.

Vierailija
4/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin odottaa näitä naiiveja kommentteja. Olen sinut itseni kanssa joten ohitan ne ilman mitään tunteen purkauksia. Hyvä yritys, en suuttunut :)

ap

Vierailija
5/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko itse pysynyt samana?

Vierailija
6/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmasti masentunut. En vaan tiedä miten ja miksi ja miten hänet saisi parantumaan. Arjensietokyky hänellä on aina ollu hieman heikko, lasten myötä taisi mennä vikatkin pisarat sitä.

Todella ärsyttävää on kun mies ei tee oma-aloitteisesti mitään, paitsi avaa itselleen oluen.

Mitä tässä voisi tehdä? Terapiaa olen ehdottanut, mutta ei se kuulemma auta kuitenkaan.

Vierailija
7/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut itsevarmuutta, rauhoittunut, muuttunut jotenkin syvällisemmäksi pohtijaksi ja sillä on aina jokin seuraava tavoite mihin tähtää.

Vierailija
8/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki olen itsekin muuttunut. Suhteemme voi ihan hyvin, olen edelleen rakastunut. Eilen vain tajusin kuinka erilainen hän on, ei sillä, että se pelkästään huono olisi. Ei hänestä 8v. sitten isäksi olisi ollut :) ap

Vierailija
9/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki olen itsekin muuttunut. Suhteemme voi ihan hyvin, olen edelleen rakastunut. Eilen vain tajusin kuinka erilainen hän on, ei sillä, että se pelkästään huono olisi. Ei hänestä 8v. sitten isäksi olisi ollut :) ap

Vierailija
10/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

burn outit ja masennukset alkaa yleensä juuri sillä, että tullaan levottomiksi ja ärtyneiksi sekä mahdollisesti pessimistisiksi. Sitten voi mennä pari vuotta, kun siitä toivutaan eikä tuoda enää rahaa tahi rakenneta uraa, eli kannattaisi hidastaa ajoissa.

Vierailija
11/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväisenä - ja eihän se siltikään pysy tyytyväisenä, koska kokee että minuus ei pääse kukkimaan. Ja sehän on, yllätys, yllätys.... miehen vika.