G: Mikä aiheuttaa inhonväristyksiä nykyisessä vaatemuodissa?
Kommentit (12)
Tai vähän huvittaa, mutta ihan sama mulle.
semmoisia liehuvia mekkoja, ihan yöpaitojen näköisiä!
Nyt on kyllä paljon sellaisia vaatteita joita en millään päälleni pukisi, eikä löydy "tavallisia" vaatteita lainkaan. Onneksi on kaapissa entisiä vaatteita, joita voin pitää kun olen tavis enkä mikään muodin orja, kamalaa muotia kerassaan tällä hetkellä!
Laitan kohta vastalauseena pystyraitoja päälle!
housujen tapaan pelkän t-paidan kanssa ja tämä ilmiö vielä yhdistettynä reippaaseen ylipainoon niin huhuh.
aivan kuin sukkikset päällä kävelisi kadulla. Mua ihan sattuu silmiin.
hoikkakin. Vaativat todella pitkiä sääriä ja pientä peppua, muuten ovat karseat.
Kenkämuotikaan ei ole mieleeni ainakaan niiden kasariavokkaden osalta. Balleriinatkin ovat jos eivät nyt rumia niin ainakin epäämukavia jaloille.
Ja väreistä tuo persikka ja lohenpunainen ovat järkytäviä.
Ja väreistä tuo persikka ja lohenpunainen ovat järkytäviä.
Ne ovat kauniita värejä, toisin kuin nuo neonvärit sekä likaisenharmaat- ja violetit sävyt + vaaleanpunainen.
Persikka, lohenpunainen, vaaleankeltainen *äklötys*
Vaaleat, "kivipestyt" farkut, hyiii... yhden nuoren tytön päällä näin tällaisesta kankaasta viritetyn minipituisen, avokaulaisen ja pitkillä, tiukoilla hihoilla varustetun farkkumekon, joka oli tälle hoikalle tytöllekin liian kittana ja AIVAN kaamean näköinen, koko ajan nyki vesirajahelmaa alemmas ja miettikää tuota kankaan ulkonäköä, vaaleaa farkkua jossa epämääräisiä läiskiä, siis YÖKKK!!!
Ja sitten porkkanahousut, joissa vielä laskokset ylhäällä, yhditettynä ylisuureen olkatopattuun pliisunväriseen, roikkuvaan bleiseriin *inhotus*
Uh, kiitos kun sain purkaa...
Ja sitten en tiiä että onko tää ees muotia missään, mutta täällä meijän kaupungissa oli ylioppilastyttösillä järestään lähes jokaisella sellanen mekko joka ei kummastakaan päästä peittänyt juuri mitään:)
shortsit ja hameet on superlyhyitä :S