Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en mä nyt ihan surkea ruotsinkielessä kai ole kun ymmärsin about kaiken tuosta puheesta

Vierailija
20.06.2010 |

mukava huomata, että vaikka opiskeluista on 20 vuotta niin jotain on vielä muistissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivinen kielitaito on aina huomattavasti vahvempi kuin aktiivinen.

Lisäksi huomasin, että kuninkaalliset puhuivat jopa liioitellun hitaasti ja selkeästi, liekö koulutuksen mukanaan tuoma tapa.

Vierailija
2/7 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi huomasin, että kuninkaalliset puhuivat jopa liioitellun hitaasti ja selkeästi, liekö koulutuksen mukanaan tuoma tapa.

, joka puhuu puheensa nopeasti pölöttäen. Minä olen ja voin kertao, ettei se ollut lainkaan juhlavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huolimatta äänentoiston käytöstä niin isoon tilaan puhuttaessa pitää silti puhua hitaammin, ettei puhe puuroudu tilassa kakofoniseksi.

Vierailija
4/7 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä artikuloinnin merkityksen, mutta joissain puheissa sitä liioteltiin koomisuuden kynnykselle asti.

Kaikkein paras puhuja osaa puhua hitaasti ja rauhallisesti ilman, että se tuntuu kuulijasta alentuvalta.

Parempi kuitenkin näin.

Vierailija
5/7 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä artikuloinnin merkityksen, mutta joissain puheissa sitä liioteltiin koomisuuden kynnykselle asti.

Kaikkein paras puhuja osaa puhua hitaasti ja rauhallisesti ilman, että se tuntuu kuulijasta alentuvalta.

Parempi kuitenkin näin.

Vierailija
6/7 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivinen kielitaito on aina huomattavasti vahvempi kuin aktiivinen. Lisäksi huomasin, että kuninkaalliset puhuivat jopa liioitellun hitaasti ja selkeästi, liekö koulutuksen mukanaan tuoma tapa.

varmasti jokainen ymmärtää mitä puhuvat.

Vierailija
7/7 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaas uusiksi :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän