Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen mielelläni "perinteiset" kotityöt, mutta ärsyttää,

Vierailija
20.06.2010 |

kun mies on niin laiska, ettei esim. saa aukaistua tukkoista viemäriä ym. Eihän siihen mene kuin 15 min., teen toki itsekin, mutta minusta olisi miehekästä, jos mies tekisi sellaiset työt. Tulisi lapsellekin malli, että isä tekee kotona jotain. no, sainpas avauduttua...:-)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä mies tekee, jopa tosi miellään, jos vaan pyydän. Mutta samalla vaivalla asia on sit melkeen ite jo tehty :p

Ja kun olen luonteeltani sellainen, että mielummin teen ite kun "hypytän" toista, niin miehen oma-aloitteisuus ois kyllä ihan jees. Mutta ei auta valittaa, sillon tällön on kuitenkin kiva vähän avautua :D

Vierailija
2/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta, kun aina kehun itseäni, kun olen niin erinomainen;-) Meillä mies ei tee, vaikka pyydän - tai tekee, mutta vaikka kolmen viikon päästä. Tässä ehkä yksi syy, miksi on järkevää asua kerrostalossa. Ei meillä olisi tekijää omakotitalon töille. Kun asuttiin rivarissa, leikkasi nurmikon aina vasta, kun oli jo tosi pitkä ja epäsiisti. Vesirännit olivat aina tukossa ym. Nyt ei oikeastaan ole muita kuin tuo viemärien huolto ja joskus kattolampun vaihto. Senkin olen ajatellut opetella:-)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin. Itse teen lähes kaiken kotona eikä mies osaa tai huomaa tehdä mitään kotitöitä. Roskat vie kun pyydän ja noita "miesten" hommia jonkun verran, mutta hitaalla aikataululla. Siksi mekin asutaan kerrostalossa. Muuten on kyllä ok mies, hyvä keskustelija, kiltti, ei käytä pahemmin alkoholia, tuo hyvin rahaa ja järjestää kivoja yllätyksiä.

Vierailija
4/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että josko kohta voisi uuden palovaroittimen laittaa kattoon kun tuli uusi laki. Olikohan se vuoden alussa? Ei mitään ole tapahtunut. Ja sitä en kyllä kykyene itse tekemään, että poraisin kattoon sille reiän. En haluu sitä teipata :D Kohta varmaan tilaan ammattimiehen ja laskutan miestäni ;). Ei mene jakeluun vaikka olen yrittänyt sanoa, että vakuutus ei sitten korvaa mitään jos huono tuuri nyt kävisi.

Vierailija
5/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Tasa-arvo rulettaa vuonna 2010. En tajua, miten jotkut jatsavat tuollaista paskaa.

Vierailija
6/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Tasa-arvo rulettaa vuonna 2010. En tajua, miten jotkut jatsavat tuollaista paskaa.

Vierailija
7/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opettelin sitten ite avaamaan viemärit ja paikkaamaan pyörän kumit ym. kun ei niitä kukaan mukaan tehnyt. Miehen lähdettyä osasin itse tehdä lähes kaikki tarvittavat hommat kotona enkä jäänyt sormi suuhun katsomaan kun esim. ostin Ikeasta uusia kalusteita. Nyt seurustelen miehen kanssa joka on edellisessä liitossaan tehnyt kaiken yksin ruuanlaitosta auton rassaukseen. Kunhan tästä yhteinen asunto löydetään niin siellä ei tarvii kaikkee tehä ite eikä myöskään ootella viikko tolkulla apua terassin rakentamisessa. Ei minun eikä miehen.

Vierailija
8/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo runsaasti rahaa taloon.

Tarkoitin sellaista kattolamppua, plafondia, en osaa sitä avata itse. En myöskään heilu porakoneen kanssa, sekin pitänee opetella.

ap

Vierailija
9/9 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee pitkää päivää ja tuo onneksi edes isot rahat kotiin, itse teen kotona KAIKEN. Sulakkeiden vaihdosta viemärin avaamiseen, osaan pienimuotoisia sähköhommiakin (tyyliin lampun liittäminen sokeripalaan), kokoan huonekalut jne. jne. Mies on ihan peukalo keskellä kämmentä, mutta hyvä, uskollinen aviomies ja ihana isä lapsillemme. Kyllä tämä työnjako minulle sopii nyt kun siihen on vuosien myötä tottunut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi