Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten maikkarin kommentoijat haukkuivat Victorian pukua?

Vierailija
20.06.2010 |

Ei ole minulle vielä selvinnyt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puku oli täydellinen. Vaikka olin nuori kun Diana meni naimisiin oli hänen pukunsa minusta jo silloin järkky kermakakku. Victorialla oli kruusattu tiara ja huntu joihin linjakas puku sopi täydellisesti (kuten morsion upealle vartalolle).

Ehkäpä maikkarin pitää edustaa viimeiseen asti katsojiensa linjaa. Höttöä ja hörsöä.

Vierailija
2/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maikkarilla oli haukuttu pukua. Kiinnostais tietää, haukuttiinko oikeasti vai oltiinko kenties yllättyneitä siitä, millainen se on vai mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puku oli liian yksinkertainen, se jokin puuttui. Olisi pitänyt koristella lisää. Myöskään "cameepäähine" ei ollut Lolan mieleen ainakaan aluksi.

Vierailija
4/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni Victoria oli kaunein morsian, mitä mä olen nähnyt. Puku oli yksinkertainen, mutta äärettömän tyylikäs ja sopi täydellisesti kantajalleen! Diadeemi ja huntu pehmensivät juuri sopivasti tuota yksinkertaisuutta. Todella kaunis morsian - ja todella kaunis puku. Ei mitään liikaa, eikä mitään liian vähän.

Victorialla on hyvä maku.

Vierailija
5/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksinkertaisuus oi varmaan tarkoitushakuista. Olihan ne morsiuslapsetkin hyvin pelkistyissä asuissa. Mun pikkuveljellä oli samanlainen "merimiesasu" 80-luvun lopulla.

Vierailija
6/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puvussa oli lyhyet hihat. Kuninkaallisilla kaiketi yleensä etiketin mukaan pitäisi olla pitkät.

Vierailija
7/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisikin ollut lähes skandaali jos olisi olkapäät paljaina alttarille mennyt.

Ihmettelin kovasti ylen graafikon suunnittelemaa Victoria-paperinukkea, oli piirtänyt hyvin avonaisen olkapäät paljastavan morsiuspuvun. Ei sellainen olisi ollut mahdollinen.

Vierailija
8/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta maikkarin naisväki oli ensireaktioltaan hyvin tuohtunut ja jompi kumpi miehistä vähän toppuutteli liiallisen kriittisyyden vuoksi. Oikeastaan ensikommentit keskittyivät vain siihen, miltä osin puku ja tyyli oli epäonnistunutta. Olisi tosiaan pitänyt olla enemmän koristeitä ja loistoa. Ja maikkarillako päähinettä kutsuttiin nimellä kamea?

Ero ylellä ja maikkarilla oli siinä, että yle keskittyi kertomaan asiatietoa tavoista ja valintoihin vaikuttavista syistä, maikkari esitti muutaman henkilön henkilökohtaisia mielipiteitä.

Vierailija
9/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriittisesti tarkastelivat maikkarin juontajat Victorian pukua. Lola sanoi että aivan liian yksinkertainen ja tosiaankin käytti diadeemista sanaa cameepäähine (diadeemissa oli camee koruja vai mitä ne nyt on). Oli myös odottanut että "vähintään 3/4 hihat olisi pitänyt olla morsiuspuvussa"...

Vierailija
10/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrmistyneitä, etteivät meinanneet tietää mistä aloittaa! Mulla nousi jo silloin karvat pystyyn ja Lolan pisteet laski minun silmissä pakkasen puolelle. Hihoista hirveä haloo! Muutkin juontajat kiinnittivät huomiota hihojen pituuteen mutta eivät sortuneet tuollaiseen suoranaiseen haukkumisen.

Vierailija
11/11 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin että hänellä on päällä joku pitsihörhelöluomus niin kuin yleensä kuninkaallisilla. Onneksi ei kuitenkaan ollut. Yksinkertainen, tyylikäs puku. Sopi Viktorialle täydellisesti. Mielestäni puitteet; kirkko ja linna kaikkine koristeluineen ja kimalluksineen riitti, yksinkertainen puku tasapainotti. Jos hääpukukin olisi ollut joku ylimakea niin minun makuun olisi ollut liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä