Niilo, Tilda ja Tenho saivat pikkusiskon. Nimiasiasta vääntöä miehen kans..
Mies on saanut päähänsä, että koska on Tilda ja Tenho, niin nyt vauvan pitää saada N:llä alkava nimi "Niilon pariksi". Itse en kertakaikkiaan keksi yhtään kaunista, vanhaa tytön nimeä kyseisellä kirjaimella alkavaa. Tästä on tulossa nyt ihan kunnon farssi.. Mies ehdotti Neela tai Neilikka, minusta Neilikka on aivan kamala ja Neela ehkä ihan ok, mutta Niilo ja Neela... jotenki.. no ei.
Olen miettinyt itse Senniä, Hiljaa ja Rauhaa.
Välähtäiskö kenelläkään teistä, mikä olisi kaunis jatko sisarusten nimiin? Tämä vauva oli viimeisemme, joten siksikin haluan juuri sen parhaan nimen hänelle antaa :)
Kommentit (23)
Naimi. Toivottavasti sen hylkää.
Nelma, Nasti ja Nelly on varmaan jo hylätty?
Nelli/Nelly
Naimi (jaiks)
Nana
Nadja
Natalia
uudempia:
Noomi
Naomi
Miten olisi Lahja? Ei tosin ala N:llä, mutta onko se nyt niin välttämätöntä. Samanhenkistä nimeä N:llä on vaikea keksiä.
Hilja sopisi tuohon jatkoksi hyvin.
- Miina (ei ala n:llä, mutta kuitenkin nasaalilla, joita siis m ja n ovat - samankaltaisuutta siis Niilon kanssa siinä mielessä)
- Senni olisi hyvä, sillä siinä kuitenkin myös tuo n-kirjain ja lisäksi ensimmäisenä vokaalina e kuten Tenhossa (Niilolla ja Tildallakin yhteinen ensimmäinen vokaali)
Muita kivoja:
Valma, Sanni, Hilma
Ja tosi nättejä nimiä sinulla oli harkinnassa. Niistä olisin ehkä eniten Rauhan kannalla.
Muita ehdotuksia ...
Niilo, Tilda, Tenho ja
Nelma (aika ihana!)
Neelia
Nelli
Nella
Neea
Maija
Annikki
Anja
Amanda
Hassua, mutta kohta alkaa varmaan olemaan Pirjo ja Ritva vauvoja :)
Oisko Netta tai Nelli?
Melda rimmais Tildan kanssa. Ja Nella sitte kyl Niiloon.
:D
Hassua, mutta kohta alkaa varmaan olemaan Pirjo ja Ritva vauvoja :) Oisko Netta tai Nelli?
Entäs Neila? Kaverin tyttö on Neila, ja musta se on kiva, sopis tohon teidänkin rimpsuun ja erottuu vähän siitä Neela-muotinimestä.
En ole kyllä törmännyt Ritvoihin enkä Pirjoihin hiekkalaatikolla.
ja samaa mieltä miehesi kanssa siitä N:llä alkava se olla pitää.
ihan itsenäisinä ihmisinä ne joutuu nimeään ikänsä kantamaan (elleivät vaihda sitä), turha ajatella sitä mitenkään sisaruksen pariksi.
Eli antakaa vaan juurikin hyvä ja paras nimi, miettimättä sen enempää sen sopivuutta sisarusten nimiin.