Minkälaiset sängyt teidän 6-8v lapsilla on?
Kommentit (18)
tytöllä koristeellisempi sohvasänky. Mut siis ihan normaalit joissa aikuinenkin voisi nukkua.
Nyt vielä nukkuu poika pikkuparvessa tai lasten jatkettavassa tai ihan vaan patjalla lattialla.
NE voi säätää muistaakseni kolmeen eri pituuteen. Lyhyin ehkä jotain 1,4 m, toinen oli 1,7 m ja pisimmillään se perus 2 metrinen
jossa on siis sellainen ritiläpohja (tai lautapohja) ja vaahtomuovipatja.
koko 90X200cm ja laita on vielä kiinni.
mutta on mietitty jotain pikkuparvea, jonka alle koululaispöytä.
Pinnasängystä siirtyi nukkumaan suoraan tavalliseen sänkyyn. Tuo on siitä hyvä ratkaisu, että tarvittaessa myös vieras voi nukkua sängyssä, tyttö nukkuu silloin tietysti joko meidän välissä tai patjalla.
En viitsi vanhoja ihmisiä ajaa patjalle nukkumaan.
ettei joustinpatjaa suositella alle 35 kiloiselle. Siksi ostin lapselle vaahtomuovipatjan lapselle,vaikka on normaalikokoinen sänky. Tää patja on keveyemmälle tarkoitettu, joten ei sovi varasängyksi. Tosin olen siinä parina yönä nukkunut, kun lapsi on joskus tullut viereen ja vallannut mun tilan sit kokonaan
ettei joustinpatjaa suositella alle 35 kiloiselle. Siksi ostin lapselle vaahtomuovipatjan lapselle,vaikka on normaalikokoinen sänky. Tää patja on keveyemmälle tarkoitettu, joten ei sovi varasängyksi. Tosin olen siinä parina yönä nukkunut, kun lapsi on joskus tullut viereen ja vallannut mun tilan sit kokonaan
meillä on jatkettavassakin sängyssä runkopatja lapsessa ollut jo 3-vuotiaasta asti
meillä on jatkettavassakin sängyssä runkopatja lapsessa ollut jo 3-vuotiaasta asti
ei runkopatja
T:sama
iso parvisänky (ja pieni huone) hyvällä vaahtomuovipatjalla
nukkuvat normipituisessa kerrossängyssä
lopulla tekemä talonpoikaissänky.
eteenpäin. Nyt on pikkuparveksi muutettuna, on tosin jo 9v