Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin uskomatonta uskottelua :)

18.06.2010 |

Tässä mennnää kp 23/28 ja elän vissii niin voimakkaasti toiveessa että oon ollu viimeisen viikon älyttömän väsyny, vessassa käyny useammin pissal kuin normaalisti ja isommalla hädälläki saanu juosta muka vähän väliä. :D et kyl taitaa taas luulot tehä tepposet, meil ei harrastukset osunu hyville päiville mut mistä sitä tietää jos olisivat eläneet tarpeeks pitkään tai sit ovulaatio siirty vähän edemmäks. ku ovisoireita oli koko viikon ni ota siit sit selvää. Kaveri yks päivä mult vaan kysy et miks oon niin kauheen väsyneen näkönen :) et jännäl nyt oottelen mitä tuleman pitää ens ke :)

Kommentit (4)

1/4 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään kovasti peukkuja, että oireet olisivat paikkaansa pitäviä :) ilmoita sitten keskiviikkona, miten kävi!!

Mulla on meneillään kp 21. Kierron pituutta en tiedä, mutta ajattelin viikon päästä itsekin testailla. Silloin olisi 28kp. Mulla ei puolestaan ole ollut mitään oireita, pientä ajoittaista jomotusta oikealla alavatsassa ja joskus vasemmalla.. Mutta ei mitään ihmeellistä..

Plussatuulia kovasti sinne :)!!!

Vierailija
2/4 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän mennään sit melkeen samoilla päivällä :) ilmotellaan kumpiki tossa juhannuksen tienoolla...muita samoil päivil tai oireita tuntevia? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotellaan!! viikon päästä pitäisi menkat alkaa, jos alkavat.. kyllä niin jännittää, nyt on toinen yrotys kuukausi menossa. Välistä yritän ajatella jotain muutakin ja sitä, että ei pettyisi niin plajoa, jos ei olekaan tärpännyt.. mutta mutta.. pitää vaan hillitä itsensä, ettei testaa kuin vasta ensi lauantaina, eikä aikaisemmin.. :)

4/4 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet ristissä ja onnea kaikille! :)

Te kaikki olette minua viikon edellä, täällä vasta 19/30 menossa. Elikkä katellaan sitten kesäkuun lopussa onko tärpännyt. Minulla oireet on ollut kovin vaimeat, meinaan että normaalisti menkkojen aikaan on kovinkin kovia kipuja ja pahoinvointia. Nyt vain herättää keskellä yötä vessaan kun yleensä olen nukkunut koko yön läpi, pari kertaa on tullut pahaolo ja alavatsaa on hieman nipistellyt. Saahan nähdä tuleeko sieltä mitään.

Nopeita plussia kaikille :)